در پی شیوع مجدد ویروس کرونا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی لغو شد.

با اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران به جهت شیوع مجدد ویروس کرونا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی لغو شد.

به گزارش سلام نو به نقل از  ایسنا، به جهت شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور و بنابر نامه فرمانده محترم ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهر تهران مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزشهای دانشگاهی لغو شد.

در متن این نامه آمده است: با عنایت به تصمیمات جدید ابلاغ شده در کلانشهر تهران و در راستای جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا در حال حاضر امکان برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی میسر نیست و انتخابات به زمان دیگری که متعاقبا اعلام خواهد شد موکول می شود.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی که قرار بود ۱۹ اسفندماه سال جاری برگزار شود با اعلام این فدراسیون و بر اساس مصوبه ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری به جهت شیوع ویروس کرونا لغو شد و در ۱۶ تیرماه سال جاری بود که اعلام شد قرار است مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برای انتخاب رئیس فدراسیون ۳۱ تیرماه به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شود که باز هم بخاطر کرونا لغو شده است.

آخرین مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی ۱۷ اسفندماه سال ۱۳۹۴ برگزار و محمدرضا دهخدا با ۳۹ رای از مجموع ۵۲ رای به عنوان ریاست فدراسیون‌ ورزش‌های دانشگاهی برای چهار سال انتخاب شد، بنابراین حضور وی به عنوان رییس فدراسیون دانشگاهی تا ۱۷ اسفندماه سال گذشته بلامانع بود که در نهایت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی محمدحسین علیزاده را ۲۶ اسفندماه به عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد.

درحالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به لغو مجدد مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در تاریخ ۳۱ تیرماه سال جاری کرده است که به تازگی وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی را در تاریخ ۲۵ تیرماه سال جاری در آکادمی ملی المپیک برگزار کرد و در عین حال بازدید از فدراسیون های ورزشی انجام می شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید