بسیاری از مردم در سراسر جهان عاشق مسافرت هستند. کدام نوع وسیله نقلیه برای سفر راحت ترین است؟ این یک انتخاب فردی است. با این حال، وقتی با اتومبیل سفر می کنید، رئیس خود در جاده هستید. در این جا، مزایای مثبت و منفی سفر با اتومبیل آورده شده است.

مزایای سفر با خودرو شخصی

1. آزادی کامل در انتخاب مسیر

در مرحله اول، شما می توانید سفر خود را برنامه ریزی کرده و هر زمان که می خواهید با اتومبیل سفر کنید و مسیر خود را تغییر دهید. هنگام سفر با اتومبیل می توانید جاده، شهرهایی را که از آن عبور خواهید کرد، تعداد توقف ها و نقاط شبانه را انتخاب کنید. این بدان معناست که شما به برنامه های زمانی و مسیرهایی که نمی توانید هنگام مسافرت با قطار، اتوبوس یا هواپیما تغییر دهید، وابسته نخواهید بود.

2. می توانید هر چمدانی را انتخاب کنید

اندازه چمدانی که می توانید با خود ببرید، فقط به اندازه خودرو شما بستگی دارد. همچنین می توانید محصولاتی را که ممکن است، در هواپیما یا قطار ممنوع باشند، همراه خود داشته باشید. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود اشیاء بزرگی مانند دوچرخه یا نیز با خود ببرید. به طور کلی، هیچ محدودیتی در چمدان هایی که می توانید با اتومبیل شخصی خود حمل کنید، وجود ندارد.

3. می توانید از مناظر شگفت انگیز لذت ببرید

در هنگام مسافرت با اتومبیل، می توانید مکان های شگفت انگیزی را ببینید. از طریق پنجره اتومبیل می توانید شهرها و روستاهای کوچک و همچنین طبیعت را تحسین کنید. علاوه بر این، شما فرصتی خواهیدداشت تا از این مکان های زیبا دیدن کنید.

4. می توانید پس انداز کنید

در صورت مسافرت با دوستان، اتومبیل گزینه مناسبی است، زیرا می توانید گاز و سایر هزینه ها را با آنها به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، اگر اندازه خودرو اجازه می دهد، می توانید در هزینه9 هتل صرفه جویی کرده و در ماشین بخوابید .

معایب سفر با ماشین

1. سفر با ماشین می تواند زمان بیشتری ببرد

این بسیار عالی است که شما می توانید در طول مسیر ازدهکده ها و شهرهای بی شماری دیدن کنید. اما باید بدانید که این امر طول سفر را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

2. شما نمی توانید به شهرها و کشورهای دوردست بروید

اگر می خواهید به شهرها و کشورهای دورتر بروید، باید از اقیانوس عبور کنید. راه دیگری برای دستیابی به آنها وجود ندارد، مگر با هواپیما یا کشتی.

3. نمی توانید حوادث را پیش بینی کنید

اتفاقات مختلفی می تواند در جاده رخ دهد. به عنوان مثال، چرخ آسیب دیده ، کمبود بنزین، تصادف، هوای بد و سایر عوامل فراتر از کنترل ما می تواند سفر را خراب کند. سفر با اتومبیل همیشه یک خطر است، به خصوص اگر تصمیم به اجاره ماشین گرفته اید.

روزهای قبل از سفر شرایط آب و هوا را در نظر بگیرید و ماشین را کاملاً بررسی کنید. در جاده مراقب باشید و سریع رانندگی نکنید. اگر احساس کردید که در حال خواب هستید، بهتر است چند ساعت متوقف شده و استراحت کنید.

نکته آخر

مسافرت با اتومبیل همیشه برای شخصی که راننده است، مسئولیت بزرگی است. او مسئولیت امنیت دوستان، خانواده، حیوانات خانگی یا سایر همراهان را بر عهده دارد. این نکات را به یاد داشته باشید و سعی کنید سفر خود را به راحتی و با امنیت ادامه دهید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید