معاون وزیر امور خارجه انگلیس در پیامی به حادثه آتش‌سوزی مرکز درمانی "سینا اطهر" واکنش نشان داد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،  معاون وزیر امور خارجه انگلیس در پیامی حادثه انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی "سینا اطهر" تهران را که منجر به جان باختن ۱۹ تن از هموطنان شد به مردم ایران تسلیت گفت.

«جیمز کلورلی» روز چهارشنبه در توئیتی افزود: ذهن مردم انگلیس همراه خانواده‌ها و عزیزانی است که در این حادثه آسیب دیده‌اند.

سفیر انگلیس هم در پیامی این حادثه را به مردم ایران تسلیت گفت.

راب مک‌ایر در حساب توئیتری خود نوشت: ما در سفارت بریتانیا در تهران نسبت به آتش سوزی مرکز پزشکی سینا اطهر اظهار تاسف می‌کنیم و از دست رفتن غم انگیز جان عده ای را نیز تسلیت می گوییم. همچنین با خانواده ها و عزیزان همه کسانی که در اثر آتش سوزی آسیب دیده اند ابراز همدردی می نماییم.

به گزارش ایرنا حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

این حادثه شامگاه سه‌شنبه رخ داد و کانال سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید