پرویز برومند، دروازه بان سابق تیم ملی و تیم فوتبال استقلال، با اشاره به عملکرد خط دفاع ایران در بازی‌های اخیر گفت: در برنامه فعلی ما دفاع از خط حمله آغاز می‌شود و بعد پله به پله به دروازه‌بان می‌رسد.

سلام نو - سرویس ورزشی: تیم ملی ایران در بازی آخر خود با شاهکار علیرضا بیرانوند توانست از سد عمان بگذرد و این تیم را با دو گل زده و چندین گل نزده از پیش رو بردارد.

ایران در بازی با عمان عملکرد خوبی داشت و توانست در خطوط مختلف خود عملکرد هماهنگ و قابل قبولی را از خود نشان دهد تا فردا در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چین و مارچلو لیپی برود.

پرویز برومند، دروازه بان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با سلام نو با اشاره به درخشش کم نظیر علیرضا بیرانوند درون دروازه ایران او را عنصر مهمی در پیروزی اخیر تیم ملی دانست.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد علیرضا بیرانوند گفت: پست دروازه بانی یک پست تخصصی است که دروازه‌بان باید با یک سری تمرینات تخصصی و روح شخصی به مرز آمادگی جسمی و روحی که به خود باوری برسد و بیرانوند در این جام به این خودباوری و اعتماد به نفس رسیده است.

وی با تقدیر از عملکرد بیرانوند به خصوص در بازی با عمان گفت: عملکرد امروز بیرانوند حاصل تمرینات پیوسته و تلاش‌های شخصی او است.

برومند با تایید برخی ضعف‌ها در خط دفاع تیم ملی گفت: ما در خط دفاعی اندکی متزلزل هستیم ولی در این سیستمی که فعلا در تیم ملی داریم نباید خط دفاعی خود را ضعیف بدانیم چون در برنامه فعلی ما دفاع از خط حمله آغاز می‌شود و بعد پله به پله به دروازه‌بان می‌رسد.

دروازبان سابق تیم استقلال در ادامه گفت: تیم ما با این تاکتیک تاکنون نتیجه گرفته و مشاهده می‌کنید که تا کنون هم گلی دریافت نکرده‌ایم و در دفاع از دروازه خود موفق بودیم.

وی با اشاره همدلی خاص موجود در تیم ملی افزود: باید این را در نظر بگیریم که وحدت، مودت و همدلی در میان بازیکنان قوی است و هروقت این مسئله تقویت شده ما شاهد موفقیت بیشتر تیم ملی بودیم.

برومند در انتها در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس برای قهرمانی تیم ملی قائل است گفت: با عملکرد تیم‌های دیگر که من می‌بینم ایران صد در صد قهرمان است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید