۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
کد خبر: 51760481

فرصت دادن گاهی بهترین کاری است که می توانید برای خود انجام دهید. انجام این کار همیشه آسان نیست. ما غالباً خود را در حد استانداردهای بالا نگه می داریم و بر این اساس تغییر ذهنیت مان دشوارمی شود. ممکن است دیگران را ببخشیم، به آن ها فضا و وقت کافی برای بهبود و ترغیب سخاوتمندانه بدهیم، اما همیشه این حسن نیت را نسبت به خودمان نداریم.  

مهم نیست که چه احساسات سختی را در هفته های اخیر تجربه کرده اید، واقعاً می تواند ارزش این را داشته باشد که به خودتان فرصت دهید، استراحت کنید و اعتماد به نفس تان را بالا ببرید. مطالب زیر به شما در رسیدن به این هدف کمک می کنند.

شکستن چرخه عادت ها

شکستن چرخه ای که مدتی به شما آسیب رسانده می تواند بسیار ارزشمند باشد. غالباً وقتی مشکلی پیش می آید، فقط می توانیم به آن عادت کنیم. اعتیادها معمولاً از روی عادت ساخته می شوند و این امر به مارپیچ های فکر منفی می رود و زندگی تان را تحت تاثیر قرار می دهد. ذهن چیز ساده ای نیست. بعضی اوقات، ممکن است حالت های رفتاری داشته باشید که حتی در بررسی آن ها نیز مشکل دارید.

اما غالباً توجه به خود، دیدن نحوه تفکر و تلاش برای تغییر زندگی روزمره می تواند به شما در شروع شکل گیری اتصالات جدید کمک کند. چرخه عادت ها یک طوفان چرخان است و اگر چرخه را بشکنید، ممکن است برای مدتی در آن گیر بیفتید. اما به یاد داشته باشید، شما این قدرت را دارید که بر آن غلبه کنید.

واقع گرا تر بودن

واقع بینانه ماندن، به معنای نگاه به واقعیت های ظالمانه، سخت و از بین بردن هر گونه حس خوش بینی نیست. شاید احساس کنید که نمی توانید تغییر کنید، اما این واقع بینانه نیست. می توان زندگی را بسیار کامل تر زندگی کرد بدون آنکه مشکلی برایتان ایجاد شود. شاید شما فکر نمی کنید کسی اهمیت می دهد، اما تمام اعضای خانواده شما به احتمال زیاد بیش از آنچه که انتظار داشته باشید از شما مراقبت می کنند و از هر تغییری که در نظر بگیرید استقبال می کنند.

واقع بین ماندن عملی و قابل انجام است. یادآوری این که زندگی همیشه سخت نیست، می تواند به شما در یادگیری قدرت مثبت، خوش بینی و از همه مهم تر امید کمک کند. این نوع نگرش ها می توانند به شما در پیشرفت هرچه شایسته ترکمک کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید