سرهنگ رامین پاشایی از دستگیری فرد کودک آزار که اقدام به نشر تصاویر آزاردهنده کرده بود خبر داد و اظهار داشت: متهم خانم توسط پلیس فتا استان خراسان رضوی شناسایی و مراتب در حال پیگیری است.

به گزارش سلام نو سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا در خصوص انتشار تصاویر یک مورد کودک آزاری در شبکه‌های مجازی ابراز داشت: در پی رصد و احصا مورد مجرمانه بارگزاری و انتشار تصاویر مبنی بر کودک آزاری از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و با عنایت به دریافت تماس‌های مکرر از سوی هموطنان مبنی بر درخواست اقدام عاجل از سوی پلیس فتا در خصوص شناسایی و برخورد با عامل انتشار این تصاویر غیر انسانی اقدام شد.

برابر بررسی های فنی اولیه و مشخص شدن محل وقوع جرم در استان خراسان رضوی، مراتب در دستور کار پلیس فتا استان خراسان رضوی قرار گرفت و با واکنش سریع همکاران بنده به این اقدام مجرمانه که منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود، متهم خانم با شناسایی هویت و هماهنگی مرجع محترم قضایی دقایقی پیش  دستگیر شد. به جهت رسیدگی به اتهام منتسبه و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه، مراتب در حال پیگیری می‌باشد که به محض مشخص شدن زوایای دقیق علت ارتکاب مراتب در تعاقب اطلاع رسانی خواهد شد.

این فرد در صفحه اینستاگرامی که داشت، فرزندش را کتک می‌زند و فیلم را به اشتراک می‌گذاشت و از مردم تقاضای پول برای عدم انجام این رفتار غیرانسانی می‌کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید