شبکه نمایش خانگی و شبکه های VOD پس از رکود صدا و سیما عرصه خوبی برای فروش فیلم و سریال های داخلی محسوب می شود، حال شبکه نمایش خانگی پس از یک دوره موفق و انتشار چهار سریال موفق نظیر: «دل»، «کرگدن»، «خواب زده»، «همگناه» و به اتمام رسیدن سریال «کرگدن» و روزهای پایانی سریال «دل» این شبکه به دوره رکودی موقت برخورده است که خبرها حکایت از بازگشت مجدد این شبکه به دوران اوج خود، با پخش سریال های جدید دارد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : درحالیکه حدود ۴ ماه از تعطیلی سینما و سالن های نمایش به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا می گذرد، شبکه نمایش خانگی به خوبی توانسته است با پخش سریال های موفقی چون «کرگدن»، «هم گناه»، «خواب زده» و «دل» این خلا را پر کند.

حالا و در سال جدید درحالیکه سریال های فوق در حال پایان هستند و سریال موفق کرگدن نیز به تازگی تمام شده است، اسامی سریال های جذابی چون «قورباغه»، «آقازاده» و «گیسو» به چشم می خورد که قرار است به زودی مهمان خانه های مردم در شبکه نمایش خانگی شوند.

«قورباغه» نام سریالی است که هومن سیدی کارگردانی آن را برعهده دارد و علی اسد زاده تهیه کننده آن می باشد، نکته مهیج این سریال حضور نوید محمدزاده به عنوان بازیگر نقش اصلی است که پس از دوری یک ساله از سینما، قرار است با قورباغه به عرصه نمایش بازگردد.

قطعاً این سریال به قدری جذاب هست که نوید محمدزاده تقریباً یکسال از فعالیت هنری اش را به آن اختصاص داده است، از سوی دیگر نیز آثار سیدی در مقام کارگردان همچون «مغزهای کوچک زنگ زده» توجه بسیاری از مخاطبین به ویژه نسل جوان را به خود جلب کرده است و حالا قورباغه می تواند روزهای مهیجی را برای طرفداران نمایش خانگی رقم بزند.

صابر ابر، فرشته حسینی، سحردولتشاهی و نوید پورفرج از دیگر بازیگران قورباغه هستند که در این سریال ایفای نقش کرده اند، داستان این سریال پیرامون مشکلات و معضلات جوانان در جامعه است و فیلمبرداری آن چیزی در حدود ٢سال زمان برده است، حال باید منتظر ماند و دید پس از پخش آن در شبکه نمایش خانگی نتیجه کار چگونه از آب در آمده است.

«آقا زاده» نام مجموعه ای است به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا که قرار است به زودی پخش آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شود، حامد عنقا، نویسنده مطرحی است که آثار موفقی همچون «قلب یخی»، «پدر» و «تنهایی لیلا» را نوشته است و حالا به سراغ تهیه کنندگی سریال «آقا زاده» در نمایش خانگی رفته است.

«قلب یخی»، تقریباً به عنوان یکی از نخستین سریال ها در شبکه نمایش خانگی محسوب می شد که در زمان خودش توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حالا بعد از گذشت حدود ده سال عنقا تصمیم به ساخت آقازاده در همین عرصه گرفته است.

امیر آقایی، نیکی کریمی، امین حیایی، کامبیز دیرباز و لعیا زنگنه تنها بخشی از ستارگان حاضر در آقازاده هستند که قطعاً می توانند توقع مخاطب در شبکه نمایش خانگی را برآورده سازند و یک اثر خاص را در این حوزه تولید کنند، سینا مهراد و مهدی کوشکی نیز از بازیگران جوان حاضر در آقازاده هستند که قطعا بر زیبایی و اثرگذاری این سریال خواهند افزود.

هنوز روایت خاصی از داستان آقازاده بیان نشده است و همین امر بر جذابیت آن و نیز بالا رفتن انتظار مخاطبان افزوده است، اما آنگونه که از اسم سریال پیداست، گویا مخاطب قرار است با اتفاقات روز جامعه که یکی از آن ها همین بحث آقا و آقازادگی است، مواجه شود.

«گیسو» سریال جدید منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی در ادامه سریال موفق عاشقانه است که در زمان خودش توانست در شبکه نمایش خانگی بسیار موفق عمل کند و منوچهر هادی سریال «گیسو» را در ادامه همین سریال موفق با حضور برخی بازیگران قدیمی و چند بازیگر جدید ساخته است.

مهناز افشار، ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی و حسین یاری از جمله بازیگران سریال عاشقانه بودند که توانستند به خوبی انتظارات را در عاشقانه برآورده سازند و حالا با خروج مهناز افشار از ایران، مشخص نیست کدام بازیگر زن در سریال «گیسو» منوچهر هادی ایفای نقش خواهد کرد.

این درحالی است که حضور محمدرضا گلزار در گیسو قطعی شده است و این بازیگر چهره و جوان کشورمان که اخیراً با حواشی بسیاری در زندگی شخصی اش همچون اجرای کنسرت در آمریکا و مسابقه برنده باش در رسانه ملی مواجه شده بود، با گیسو به عرصه نمایش بازخواهد گشت.

داستان گیسو درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی است که بازنویسی فیلمنامه آن چیزی حدود ده بار انجام شده است تا گیسو بتواند به عنوان یک اثر موفق دیگر در کارنامه هنری منوچهر هادی که این روزها قسمت های پایانی سریال دل را در این عرصه دارد، ثبت شود.

به هرحال باید منتظر ماند و دید عملکرد شبکه نمایش خانگی در ادامه روزهای موفقش چگونه خواهد بود و آیا این عرصه می تواند جور روزهای تلخ و تاریک سینما و تئاتر زیرسایه کرونا را بکشد یا خیر، که طبیعتاً با حضور آثار متفاوتی همچون «قورباغه»، «آقازاده» و «گیسو» این اتفاق به خوبی و با موفقیت رقم خواهد خورد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید