فیلم «جهان با من برقص» اولین فیلم بلند سینمایی سروش صحت به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان، دومین فیلم پس از فیلم سینمایی «خروج» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا محسوب می شود، که پس از انقلاب در طرح سینما ماشین برای علاقمندان به ژانر کمدی بر روی پرده رفته است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : پس از شیوع ویروس کرونا و لغو تمامی فعالیت های فرهنگی به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیرو آن تعطیلی تمامی سینما، فیلم هایی که بر روی پرده سینما در حال اکران بودند و یا در نوبت اکران قرار داشتند همانند سینمادارها و تمامی مشاغل و اصناف دچار ضرر و زیان های فراوانی گشتند.

پس از این اتفاق بود که با فشار شورای اکران و تهیه کنندگان طرح های جدیدی برای جلوگیری از افزایش ضرر های احتمالی تصمیم به برگزاری طرح سینما ماشین و یا اکران آنلاین فیلم ها در بستر های وی او دی گرفته شد.

برگزاری طرح سینما ماشین که برای اولین پس از انقلاب با فیلم «خروج» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد از اواسط ماه گذشته 12 اردیبهشت 1399 در پارکینگ شماره 3 برج میلاد آغاز شده بود، با موفقیت نسبی همراه بود و تقریبا نزدیک به دو هفته این فیلم تجربه اکران در طرح سینما ماشین را در دو سانس ساعت 21:30 و 23:30 تجربه کرد.

بیشتر بخوانید :

هر روز بدتر از دیروز / به بهانه اکران فیلم «جهان با من برقص» در طرح سینما ماشین + عکس

گزارش تصویری اختصاصی سلام نو از اکران فیلم «خروج» در طرح سینما ماشین + فیلم

سفر به سینما با سینما ماشینی پنچر / برگزاری طرح سینما ماشین به چه قیمت؟ + عکس

با اتمام اکران فیلم خروج در طرح سینما ماشین، این بار نوبت به فیلم «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان رسید تا شانس اکران خود را در طرح سینما ماشین بیازمایند و این فیلم پس از دریافت مجوز های لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته گذشته از دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه 1399 در دو نوبت و در ساعت‌های ۲۱ و ۲۳ در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد برای علاقمندان به صنعت سینما بر روی پرده رفت.

در یک گزارش جداگانه به بررسی ایرادات و مشکلات اکران فیلم «جهان با من برقص» در طرح سینما ماشین خواهیم پرداخت، اما  گزارش تصویری از این مراسم آماده شده است که در ادامه خواهید دید.

نمای ورودی به محل برگزاری طرح سینما ماشین

بلیط فیلم «جهان با من برقص» در طرح سینما ماشین

بسته اهدایی از طرف شرکت بهران حامی مالی برگزاری این طرح ( شامل دو عدد ماسک و یک محلول ضد عفونی کننده)

نحوه استقرار ماشین ها در طرح سینما ماشین

سرویس بهداشتی سیار حاضر در محل برگزاری طرح سینما ماشین

ضدعفونی کردن ماشین ها هنگام ورود به پارکینگ محل برگزاری

در ورودی محل برگزاری طرح سینما ماشین

اتاق فرمان (آپارات) برگزاری طرح سینما ماشین

اتمام فیلم «جهان با من برقص»

ویدئو هایی از اکران فیلم «جهان با من برقص» در محل برگزاری طرح سینما ماشین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید