امسال باربیکیو کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرد. کباب کردن روشی برای آشپزی و گسترش تنوع غذایی برای کسانی است که به دلیل قرنطینه و همه گیری ویروس کرونا در خانه هستند. "غذا خوردن" به معنای استراحت و تفریح است. انواع تجهیزات لازم برای دنده کباب، به صورت شیک و کاربردی برای کمک به شما وجود دارد.

اگر خانه شما دارای گریل است می‌توانید از آن را در خارج از منزل استفاده کنید. گریل‌ها دارای بدنه‌ای باریک و تر و تمیز و از جنس آلومینیوم هستند که بر روی پایه قرار دارد و به رنگ‌های گرافیتی، آبی آسمانی یا نارنجی سوخته موجود است و انواعی دارد.

گریل با پایه استیل Arteflame Corten نیز ظاهری مدرن دارد. حفره وسط را با چوب یا ذغال پر کنید. این نوع گریل به شما امکان می‌دهد بسته به موقعیت، غذاها را در دمای بالاتر یا پایین‌تر قرار دهید.

گریل‌های کوچک 66 سانتیمتری یا گریل‌های ذغالی نیز دارای اندازه مناسبی برای بالکن‌های شهری است و می‌توان از آن برای کباب کردن در دمای پایین استفاده کرد. نمای خارجی سرامیک به رنگ نارنجی با روکش و همچنین به رنگ خاکستری تیره ارائه می‌شود. این شرکت همچنین Ooni Koda propane را ارائه داده که مناسب برای پیتزا است و پیتزا را در حدود یک دقیقه آماده می‌کند. همچنین می توانید از آن برای کباب ماهی، استیک یا سبزیجات استفاده کنید.

طرفداران به غذاهای کبابی می‌توانند از یک کباب‌پز به سبک کامادو که یک کلمه به معنای اجاق گاز به زبان ژاپنی است و بیضی شکل است استفاده کنند. این گریل ها با دریچه‌هایی در بالا و پایین دارای دیوارهای ضخیم و حرارت دیده‌ی سرامیکی هستند که به سرعت گرم می‌شوند.

"به عقیده لیندسی دی ماتیسون- سرآشپز و نویسنده کتاب آشپزی- معتقد است: "تقریباً هر تولید کننده گریل کامادو استفاده از زغال را بر روی قالب‌های تعبیه شده توصیه می‌کند. در تجربه ما، زغال چوب دمای یکنواختی را برای گریل کامادو فراهم می‌کند و مناسب هستند."

او نسبت به استفاده از مایع‌های آتش‌زا و کم هزینه برای کار با این گریل‌ها هشدار می‌دهد و معتقد است: "این مواد می‌تواند به سرامیک‌های بدون پوشش در محفظه آتش جذب شود و طعم غذاهای کبابی را تحت تاثیر قرار دهد."

همچنین Big Green Egg  دارای اندازه‌های مختلفی از گریل‌های سرامیکی است، از جمله یک گریل کوچک 32سانتیمتر است که به عنوان لوازم جانبی در پیک نیک مناسب است. چندین مدل کامادو با قابلیت سوختن ذغال‌های متنوع به بازار عرضه می‌شوند. این نوع گریل از فناوری در طراحی درب‌ها استفاده کرده که باعث کاهش وزن درب شده و باعث می‌شود باز و بسته شدن آن راحت‌تر باشد.

علاوه براین، گریل‌های Monolith قابلیت های جدیدی را به طراحی خود اضافه کرده است؛ برای مثال، دستورالعمل‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، زمان پخت را تنظیم کنید و روند پخت و پز را از طریق کنترل صدا ارزیابی کنید. نسخه Blaze از آلومینیوم سنگین ساخته شده است، بنابراین می‌توانید از زغال چوب و مایع آتش‌زا استفاده کنید. مدل 60سانتیمتری این طراحی به اندازه کافی بزرگ است تا یک بوقلمون نسبتا بزرگ را در خود جای دهد.

گریل‌های 150سانتیمتری Hestan نیز علاوه بر سطح مناسب برای پخت و پز، یک طراحی مادون قرمز داخلی برای روشنایی در زیر هود دارد که دارای سنسورهای حرکتی می‌باشد. روشنایی بکار رفته در این گریل به رنگ‌های بنفش، سفید روشن و عمیقی به چشم می‌خورد و در نتیجه روشنایی زیبا و چشم نوازی را نیز به قرنطینه شما هدیه می‌کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید