روزبه حصاری بازیگر32 ساله سینما و تلویزیون متولد 12 بهمن 1366 در شهر تهران است، وی سابقه بازی در فیلم و سریال های شاخصی نظیر : «بچه مهندس»، «سلام آقای مدیر»، «تاریکی شب، روشنایی روز»، «امروز»، «ماهور» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: روزبه حصاری بازیگر ۳۲ ساله سینما، تئاتر و تلویزیون است که این شب‌ها فصل سوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی را از شبکه دوم سیما روی آنتن دارد. خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «سلام نو» به بهانه پخش این سریال در شب‌های ماه مبارک رمضان به سراغ این بازیگر رفته تا درباره فعالیت‌های هنری‌اش گپ و گفتی کوتاه داشته باشد.

در خصوص فعالیت های اخیرتان بفرمایید؟ مشغول به چه کاری هستید ؟

شرایط کرونا تا حدودی فعالیت‌های فرهنگی و هنری را تحت الشعاع قرار داده و همه ما از آینده بی‌اطلاع هستیم، اما در حال بررسی چند فیلمنامه و نمایشنامه هستم و باید دید که شرایط به چه صورت پیش می‌رود. هنوز پیشنهادها در مرحله گفتگو قرار دارند و انشالله پس از جدی‌تر شدن صحبت‌ها، آن‌ها را رسانه‌ای خواهیم کرد.

در خصوص کارهای آماده پخش بفرمایید؟

در حال حاضر سریالی برای پخش در تلویزیون ندارم، اما فیلمی سینمایی را که مربوط به دو سال پیش است، در نوبت اکران دارم و کماکان منتظر هستیم تا ببینیم در چه زمانی نمایش داده خواهد شد.

پیرامون سریال «بچه مهندس» و تجربه همکاری با آقای غفاری بفرمایید؟

سریال «بچه مهندس» دو فصل موفق را پشت سر گذاشته که حاصل همکاری یک تیم بی نظیر و یک دست بوده و به عقیده من جزو آثار ماندگار تلویزیون و شبکه دوم سیما شده. پیش از این شناخت دیرینه و دورادوری نسبت به فعالیت‌های علی غفاری چه در حوزه سینما و چه در حوزه تلویزیون داشتم و فعالیت‌هایشان را دنبال می‌کردم، اما خیلی خوشحالم که فرصت همکاری‌مان در سریال موفق «بچه مهندس» مهیا شد.

بیشتر بخوانید :

معرفی و بررسی سریال «بچه مهندس 3» / سریالی با دغدغه جوانی

بازخوردها نسبت به سریال «بچه مهندس» چطور بوده است؟

بازخوردها بسیار خوب بوده و خیلی خوشحالیم از این‌که سریال مورد استقبال مردم قرار گرفته و خدارا شاکریم که کاشتی که توسط این گروه در دو فصل قبل انجام شد با یک برداشت خوب در فصل سوم همراه شده است.

درخصوص جذابیت نقش جواد جوادی در سریال «بچه مهندس» و چگونگی پذیرش این نقش بفرمایید؟

جواد جوادی سریال «بچه مهندس» جذابیت‌های زیادی برای بازیگر دارد تا مشتاق شود‌ این نقش را ایفا کند، علاوه بر عقبه شخصیت، دوره بلوغ این کاراکتر و حضورش در اجتماع نیز بسیار جذاب است. من جواد جوادی را نماد جوانانی می‌بینم که با تمام سختی‌ها پای اهداف‌شان ایستاده‌اند تا موانع را کنار بزنند و از این بابت این نقش برای من خیلی دوست‌داشتنی بود.

پیرامون بیانیه کانون کارگردانان مبنی بر تعطیلی فیلمبرداری ها بفرمایید؟ آیا این بیانیه تاثیری بر روی ضبط‌ کار داشت؟

به نظرم به عنوان یک انسان در هر حرفه‌ای که کار می‌کنیم یکسری رسالت صنفی علاوه بر رسالت‌های فردی و اجتماعی و شهروندی بر عهده داریم و کانون کارگردانان سینمای ایران شامل بزرگانی است که قطعاً خیر و صلاح این حرفه و صنف را می‌خواهند و طبیعتاً پیشنهادی که داده‌اند به نفع تمام اجزای صنف و عوامل فیلم‌ها و سریال‌هاست، بخشی از تعهدات من به عنوان بازیگر به پروژه و بخشی هم به خود صنفی است که در آن فعالیت دارم؛ بخش دیگر آن هم رسالتی است که بر عهده خودم و به تناسب جامعه احساس می‌کنم. به هرحال این نگرانی را همه دارند که در این روزها با رعایت فاصله گذاری، مانع پیشرفت ویروس کرونا شوند، بنابراین بیانیه کانون کارگردانان قطعاً یک بیانیه خیرخواهانه بوده است.

شیوع ویروس کرونا به فیلمبرداری شما لطمه‌ای وارد نکرد؟

شیوع ویروس کرونا تا حدودی فیلمنامه و سریال ما را هم تحت الشعاع قرار داد و بخشی از فیلمنامه زیر نظر نویسنده و کارگردان پروژه دچار تغییراتی شد، اما گروه در روزهای ابتدایی و بحبوحه پیشرفت ویروس کرونا مجبور بود که فیلمبرداری را ادامه دهد و کار را به پخش برساند؛ تا حداقل، زمانی که مردم در قرنطینه خانگی هستند، بتوانیم اوقات فراغت‌شان را پر کنیم.

سال ۹۸ به نسبت سال‌های قبل از آن، سال کم کاری برای شما بود، دلیل خاصی داشت؟

اصولاً سعی می کنم تا جایی که امکان دارد سنجیده و متمرکز در مسیر بازیگری قدم بردارم، به نظرم تکرر در کارها خیلی خَلق هنرمندانه‌ای را رقم نخواهد زد و به همین خاطر تلاش می‌کنم تا با تمرکز بیشتری روی یک نقش‌ فعالیت کنم، اما فکر نمی‌‌کنم سال ۹۸ سال کم کاری برایم محسوب شود، چون در این سال سریال «بچه مهندس» و سریال «دومینو» به کارگردانی محمد صادق لواسانی را در شبکه های وی او دی در حال پخش داشتم و در سه ماهه پایانی سال هم تئاتر «نیمه تاریک ماه» را به کارگردانی داود بنی اردلان روی صحنه بردیم که با بازخوردهای بسیار خوبی هم همراه بود.

در خصوص فعالیت خود در سال 99 بفرمایید، آیا برنامه خاصی برای این سال دارید ؟

از شروع سال ۹۹ پیشنهادات خوبی داشته‌ام و برای فعالیت‌های هنری‌ام برنامه‌ریزی کرده‌ام، در واقع امسال با انگیزه زیادی برایم شروع شده، اما باید منتظر ماند و دید که با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط تولید در سال جدید به چه صورت پیش خواهد رفت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید