۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
کد خبر: 47706829

  فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا گفت: شرایط تهران شکننده است و براساس گزارش‌های دریافتی ۱۰ درصد از مردم در مترو از ماسک استفاده نکردند.

علیرضا زالی گفت: جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی برگزار کردیم و قرار شد که زیرساخت‌های لازم در زمینه ارائه ماسک و تجهیزات حفاظتی فراهم شود.

به گزارش سلام نو، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: شرط ادامه مسیر برای بازگشایی مشاغل و مکاسب، رعایت دقیق پروتکل‌ها و مسائل بهداشتی است و افراد باید بر اساس تعهداتشان عمل کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر اجرای پروتکل‌های مشاغل دقیق‌تر انجام می‌شود، ادامه داد: موضوع مهم این است که گستردگی مشاغل در تهران در مقایسه با سایر استان‌ها قابل توجه است. تهران می‌تواند شرایط شکننده‌تری داشته باشد و ما هنوز به نقطه مطلوب و ثبات قطعی نرسیده‌ایم.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد که میزان ابتلا در شهر تهران کاهش نداشته است و شرایط تهران همان طور که قبلاً گفتم می‌تواند شکننده باشد. عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند شرایط تهران را نگران‌کننده کند و هر گونه تغییر رفتار افراد در شهر تهران بعد از دوره نه تا چهارده روزه و همچنین آثار میزان بستری در بیمارستان‌ها بین ۲ تا ۳ هفته بعد خودش را نشان می‌دهد.

زالی تصریح کرد: مردم باید تمام مسائل بهداشتی را به طور دقیق رعایت کنند؛ ما جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی برگزار کردیم و قرار شد که زیرساخت‌های لازم در زمینه ارائه ماسک و تجهیزات حفاظتی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌های دریافتی ۱۰ درصد از مردم در مترو از ماسک استفاده نکردند که می‌تواند عدد قابل توجهی باشد، اما خوشبختانه میزان استفاده افراد از ماسک رو به افزایش است./ ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید