در اینجا تعدادی از عجیب ترین موزه های جهان برای کسانی که علاقمند به بازدید نمایشگاه های قدیمی هستند، آورده شده است.

موزه زیر آب Cancun

موزه زیر آب کنکان حاوی بیش از 500 مجسمه است که همگی زیر دریا واقع شده اند. این بزرگترین موزه زیر آب در جهان و یک جاذبه محبوب برای کسانی است  که در منطقه Cancun زندگی می کنند. برای دیدن نمایشگاه ها باید قایق های چوبی سوار شد، یا در یک  توربا قایق هایی که دارای کف شیشه ای هستند، شرکت کنید. در بالای مجسمه ها، ممکن است حیوانات وحشی دریایی عجیب و غریب از لاک پشت های دریایی گرفته تا تپه ها را ببینید.

موزه بین المللی توالت

این موزه در دهلی نو کاملاً به توالت اختصاص داده شده است و مدل هایی را که از سراسر دنیا جمع آوری شده است از قدیمی تا جدید به نمایش می گذارد. دکتر پاتاک، سرپرست آن مأموریت دارد تا توالت های بیشتری را به هند معرفی کند. تصور می شود که نیمی از خانه های هند هنوز توالت ندارند. دکتر پاتاک گفت قصد دارد با استفاده از درآمد حاصل از موزه، توالت های عمومی بیشتری را در سراسر هند ایجاد کند.

موزه تخیل

مکان هایی را در سراسر آمریکا پیدا خواهید کرد که هرکدام صحنه های منحصر به فرد خود را دارند. این موزه یک مکان عالی برای اجازه دادن به تخیل شما و همچنین گرفتن عکس های جالب سه بعدی بر اساس مکان مورد علاقه تان است.

موزه قلاده سگ

موزه سگ  نه تنها تمرکزبر قلاده سگ ها دارد، بلکه در یک قلعه نیز واقع شده است. قلعه لیدز در انگلستان، در این موزه علاوه بر قلاده سگ انواع لوازم جانبی مرتبط با سگ ها را نیز پیدا خواهید کرد.

موزه هنر بد

موزه هنری آثار بد در ماساچوست واقع شده است. این موزه شامل بیش از 700 اثرهنری بد است که توسط متصدی آن به عنوان خیلی بد برای نادیده گرفتن توصیف شده است. این که آیا شما یک هنرپیشه هنری هستید یا یک فرد گردشگر یا ثروتمند، مهم نیست مطمئناً شما می توانید در این موزه بسیار بخندید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید