برخی معتقدند سحر قریشی محصول توجه بی‌حساب و کتاب جامعه به آدم‌های بی‌هنری است که هیچ ارزشی ندارند و نمی‌توان از سحر قریشی انتظار بیشتری داشت، بلکه جامعه باید با او برخورد کند و جلوی بزرگ شدن بادکنکی او را بگیرد.

سلام نو – سرویس اجتماعی: سحر قریشی و دوستانش با ماسک‌های لاکچری به ورزش رفتند و وسط ورزش، خانم بازیگر ناگهان دلش خواست که با رفتگر مهربان پارک که لباسش هم با او ست است سلفی بگیرند تا نشان دهد چقدر هنرمند مهربان، مردم و خاکی‌ای هستند.

با خنده و تمسخر به دوستش می‌گوید: "منم لباسم با این رفیقمون(رفتگر) سته" و به سمت رفتگر می‌رود تا سلفی بگیرد اما رفتگر با بی‌اعتنایی تمام به او می‌گوید " برو" تا خانم سلبریتی با تمسخره بگوید:"همین مونده بود این به من بگه برو".

طبیعی است که سحر قریشی با هفت میلیون فالور اینستاگرام و کلی پیج فیک هواداری عادت به شنیدن "بیا" و عکس گرفتن داشته باشد ولی بهتر است که این خانم به اصطلاح بازیگر با واقعیت کنار بیاید، او شاید سلبریتی خوش عکسی باشد که دختر پسرهای جوان و نوجوان برای لایک کردن عکس‌هایش از هم سبقت می‌گیرند، اما او هنرمند محبوبی نیست.

در واقع سحر قریشی اصلا هنرمند نیست که محبوب باشد یا نباشد! او مشهور است، همانطور که کیم کارداشیان مشهور است. حتی اگر بخواهیم واقعا بین باشیم او از کیم کارداشیان هم کیلومترها عقب‌تر است. کارداشیان هم آن‌چنان بازیگر هنرمندی نیست ولی حداقل پولساز است و گاهی خلاق است و خَیر.

اما سحر قریشی چه؟ او یک بازیگر دسته چندم است که شهرتش را مدیون اولین سریالش و البته حواشی خاصش با ستاره‌های دنیای موسیقی و فوتبال است. نه از هنر چیزی می‌داند، نه پول‌ساز است و نه حرفی برای زدن دارد. به لطف زیبایی غیر خدادادی و جراحی‌های زیبایی قیافه‌ای دارد که برایش فالور جمع کرده، فالورهایی که احتمالا خودش هم خوب بداند واقعا هفت میلیون نیست.

سحر قریشی حتی در برابر سلبریتی‌ای مثل تتلو هم آدمی بی‌هنر است. تتلو با همه بی ادبی‌ها و هنجار شکنی‌ها واقعا مایه‌ای از هنر و خلاقیت در موسیقی دارد و اگر فشارهای عجیب و غریب نبود احتمالا امروز وضع بهتری داشت، اما سحر قریشی یک هیچ بزرگ و تو خالی ولی قشنگ است.

مصاحبه او با رضا رشیدپور را به خاطر بیاورید. نه از متد اکتینگ چیزی می‌دانست و نه کتابی خوانده بود. برخی از مشهورترین ستاره‌های هالیوود را هم نمی‌شناخت! مگر می‌شود؟ بازیگر باشی و برخی از مشهوترین هنرمندان هالیوود را نشناسی؟ سینمایی که صنعت شده و هنرمندانش در جهان مشهور هستند.

واکنش سحر قریشی به رفتگر پارک با واکنش تند و تیز کاربران فضای مجازی، چهره‌های سیاسی و هنری مواجه شده و همه به خانم بازیگر تاخته‌اند که "اگر هنر نداری حداقل کمی انسانیت و ادب داشته باش."

باربد گلشیری با اشاره به رفتار تلخ سحر قریشی در توییتی می‌نویسد:

نه خانم سحر قریشی، لباس رفتگر با لباس شما «ست» نشده، اما اخلاق و شعور شما ــ اگر هم روزی داشته‌اید ــ حتماً «ریست» شده است. کار نکرده‌اید و نمی‌فهمید که هستند کسانی که خسته‌ می‌شوند. جامعه‌تان را نمی‌شناسید و نمی‌دانید که هستند کسانی که نخواهند با «سلفیشی» چون شما «سلفی» بگیرند.

حجت نظری عضو شورای شهر هم از هنرمندان خواست که به این کار سحر قریشی واکنش نشان دهند و در توییتی نوشت:

لباس پاکبان‌های عزیز که در این روزهای کرونایی هم چهره شهرمان را پاکیزه نگه‌ داشته‌اند، به رنگ شرافت و غیرت است که بعید می‌دانم با هر رنگی سِت شود. رفتار طبقاتی، توهین آمیز و غیرانسانی خانم #سحر_قریشی با پاکبان محترم محکوم است و انتظار می‌رود هنرمندان مردمی به آن واکنش نشان دهند.

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در واکنش به انتشار کلیپی از سحر قریشی، بازیگر سینما گفت: برخورد توهین آمیز سحر قریشی با یک پاکبان فضای سبز شهرداری قابل پذیرش نیست و درصورت عدم برخورد مناسب بیم ‌آن می رود که این ناهنجاری به عرف جامعه تبدیل شود.

او در ادامه تاکید کرد: درصورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم‌ بود.

برخی معتقدند سحر قریشی محصول توجه بی‌حساب و کتاب جامعه به آدم‌های بی‌هنری است که هیچ ارزشی ندارند و نمی‌توان از سحر قریشی انتظار بیشتری داشت، بلکه جامعه باید با او برخورد کند و جلوی بزرگ شدن بادکنکی او را بگیرد.

هرچند چنین حرفی به خودی خود غلط نیست، اما کاش کسانی مثل سحر قریشی حداقل از کیم کارداشیان‌ها یاد بگیرند و بدانند سلبریتی بودن و مشهور شدن قواعدی دارد و بد نیست کمی ادب داشته باشد و برای حفظ ظاهرا هم که شده با مردم درست رفتار کند. هر چه نباشد آن رفتگر امروز با تمیز کردن معابر برای جامعه بسیار مفیدتر از سحر قریشی است که نه پول ساز است، نه هنرمند است، نه خیر است و نه خلاق! او در بهترین حالت کمی خوشگل است که فایده‌ای برای جامعه ندارد و البته خوش‌قیافه‌تر از او هم بسیار است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید