محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران گفت: تقاضای همه اعضای شورای شهر این است که آمار کرونا در تهران را جداگانه اعلام کنید زیرا آمار فوت شدگان می تواند بیشتر از این باشد.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا ما در کنار ستاد ملی کرونا بودیم. متاسفانه این نوع اماردهی باعث می شود که مدیریت و تصمیم گیری درستی انجام نشود. امار فوت شدگان می تواند بیشتر از این باشد. چرا که احتمال دارد افرادی قبل از شناسایی اولین فرد محاسبه نشده باشند.

به گزارش سلام نو، محسن هاشمی - رئیس شورای شهر تهران با گلایه از سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد واکنش در برابر اظهار نظر اعضای شورای شهر گفت: می دانیم سخنگوی  ستاد ملی کرونا در خصوص نحو صحبت خود  در برابر اظهارنظرهای اعضای شورای شهر جبران خواهند کرد.

وی تاکید داشت : از ابتدای شیوع بیماری کرونا ما در کنار ستاد ملی کرونا بودیم. متاسفانه این نوع اماردهی باعث می شود که مدیریت و تصمیم گیری درستی انجام نشود. امار فوت شدگان می تواند بیشتر از این باشد. چرا که احتمال دارد افرادی قبل از شناسایی اولین فرد محاسبه نشده باشند.

هاشمی تاکید داشت :  آمار استان تهران را جداگانه اعلام کنند.چرا که تردد به پایتخت زیاد است و می تواند دوباره باعث انتشار این ویروس شود. تقاضای همه اعضای شورای شهر این است که آمار تهران را جداگانه اعلام کنند.

/رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید