ساکت خیلی خوب می‌دانست که با رفتن رییس سابق فدراسیون فوتبال و با توجه به بازنشستگی خودش کار سختی برای ماندن در سئول داشته باشد اما فکرش را نمی‌کرد با سمت گرفتن ابراهیم شکوری در AFC و آمدن مهدی محمدنبی، در چنین شرایطی قرار بگیرد.

سلام نو - سرویس ورزشی: رفتن مهدی تاج از فدراسیون، اختلاف با مهدی محمدنبی، بازنشستگی و سمت گرفتن ابراهیم شکوری در AFC باعث شل شدن پایه‌های حضور محمدرضا ساکت در ساختمان سئول شده‌اند و حالا دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال باید خیلی زود این فدراسیون را ترک کند.

به گزارش سلام نو، محمدرضا ساکت بالاخره از فدراسیون فوتبال رفتنی شد. اختلاف مهدی محمدنبی و محمدرضا ساکت باعث شده تا دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال راهی راهرو خروج ساختمان سئول شود و به نوعی دست از سر فدراسیون و فوتبال ملی بردارد.

آقای همیشه در صحنه سال‌ها در کنار مهدی تاج در فدراسیون فوتبال حکومت کرد و بالاخره و پس از رفتن اصلی‌ترین حامی‌اش، حالا او هم رفتنی شده و باید وسایل خود را از اتاق دبیرکلی ساختمان سئول خارج کند. بازنشستگی ساکت پایه‌های حضور او را در فدراسیون فوتبال شل کرد و پس از انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست دبیرکلی، ساکت به سایه رفت اما هنوز هم اختیار بسیاری چیزها از جمله تیم ملی بزرگسال به دست او بود و مشاور مهدی تاج تکلیف بسیاری از قراردادهای اسپانسری و کادر فنی جدید تیم ملی را تعیین می‌کرد.

ساکت خیلی خوب می‌دانست که با رفتن رییس سابق فدراسیون فوتبال و با توجه به بازنشستگی خودش کار سختی برای ماندن در سئول داشته باشد اما فکرش را نمی‌کرد با سمت گرفتن ابراهیم شکوری در AFC و آمدن مهدی محمدنبی، در چنین شرایطی قرار بگیرد. با توجه به این نکته که حیدر بهاروند اصرار زیادی به کار با نبی دارد و حتی به پای او مقابل AFC ایستاد، ساکت شانس بالایی برای جلب رضایت بهاروند ندارد و قصه او و فدراسیون فوتبال به احتمال زیاد در اردیبهشت یا خرداد ۹۹ به اتمام خواهد رسید.

البته نبی و بهاروند باید فکری به حال تمامی قراردادهای اسپانسری و پیمانی فدراسیون بکنند زیرا تمام آن‌ها به نام ساکت است و به قولی او همه کاره فدراسیون مهدی تاج بوده است. طبیعی است روال کار خروج ساکت از فدراسیون فوتبال با توجه به حضور او در همه قسمت‌ها کمی طول بکشد اما مرد اصفهانی باید قبول کند که مسیرش از فدراسیون فوتبال جدا شدا است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید