۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 45893380

وزارت بهداشت ژاپن اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 2319 مورد رسید.

به گزارش سلام نو، ژاپن روز سه شنبه بار دیگر شاهد رکورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا بود. با 477 مورد جدید ابتلا به این ویروس تعداد مبتلایان به این ویروس از مرز 8000 نفر گذشت.

از 8161 مورد مبتلا به این ویروس، 161 مورد مربوط به توکیو بوده که تعداد کل مبتلایان در پایتخت ژاپن را به 2319 مورد افزایش یافته است. تعداد مبتلایان جدید در استان اوساکا 59 مورد و در فوکایاما به رکورد 33 مورد رسید. این درحالی است که هر سه استان مذکور هفته گذشته شاهد اعلام وضعیت فوق العاده بودند.

با 19 مورد مرگ و میر، تعداد تلفات در ژاپن به 173 نفر رسیده است. در توکیو 5 نفر جان خود را از دست دادند که در بین آنها 4 نفر در بیمارستان مرکزی فیجو بستری بودند.

وزارت بهداشت ژاپن می گوید کسانی که بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده و یا حالشان وخیم شده عمدتا سالمند بوده ند اما جوان ها نیز در بین آنها دیده می شوند.

آمار منتشر شده احتمال اینکه جوانترها با علائم خفیف یا بدون علائم ناخواسته در حال گسترش ویروس هستند را برجسته می کند.

از سوی دیگر دستکم 75 بیمار بدحال مبتلا به ویروس کرونا در ژاپن تحت درمان با دستگاه های پیشرفته ECMO قرار گرفته اند که به عنوان جایگزین عملکرد قلب و ریه عمل می کند. تعداد این بیماران در دو هفته اخیر تقریبا دو برابر شده است.

/تسنیم

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید