توجه به اختلاف تیم‌های پایین جدول، می‌شود پلی‌آف بین این تیم‌ها برگزار کرد تا تکلیف تیم‌ها مشخص شود. درباره قهرمان هم بگویم که پرسپولیس تکلیفش مشخص شده و فکر نمی‌کنم با توجه به بازی‌های پیش روی این تیم، کسی بتواند با سرخ‌ها رقابت کند.

سلام نو - سرویس ورزشی: هافبک پارس جنوبی جم می‌گوید نظر دادن بازیکنان درباره لغو یا ادامه لیگ اشتباه است چرا که مسوولان باید بنشینند و یک تصمیم جدی بگیرند.

به گزارش سلام نو، محمد نوری توانست به عنوان گلزن‌ترین هافبک ایران در سال ۹۸ انتخاب شود و با گلزنی‌های خود برای پارس جنوبی جم، امتیازهای فراوانی را برای تیمش به ارمغان بیاورد و یکی از دلایل اصلی نتیجه‌گیری تیم افاضلی باشد.

محمد نوری در گفت‌وگو با سلام نو، درباره آخرین وضعیتش اظهار کرد: این روزها در قرنطینه خانگی هستیم و تمرینی هم در خانه داریم اما بسیار تفاوت دارد با تمرینی که در زمین چمن می‌توان داشت. به هر حال باید ببینیم فدراسیون و سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرند.

او درباره حواشی ایجاد شده درباره ادامه برگزاری مسابقات فوتبال یا نیمه تمام ماندن آن گفت: نظر دادن ما اشتباه است چرا که مسوولان باید بنشینند و یک تصمیم جدی بگیرند. در همه جای دنیا به همین صورت است و قطعا لیگ ما بهتر از لیگ‌های انگلیس و ایتالیا نیست. آن‌ها در بحث درآمدهای لیگ و باشگاه‌ها هم به مشکل خوردند و باید ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

هافبک پارس جنوبی جم درخصوص عملکردش در این فصل لیگ برتر عنوان کرد: شرایطم در فصل قبل هم خوب بود و توانستم روند رو به رشدی را در این فصل داشته باشم. می‌توانم از این هم بهتر شوم و امیدوارم این روند را هم ادامه دهم.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص مشخص شدن تکلیف لیگ نوزدهم گفت: ما در این خصوص نمی‌توانیم چیزی بگوییم زیرا تخصصی نداریم اما به نظر من با توجه به اختلاف تیم‌های پایین جدول، می‌شود پلی‌آف بین این تیم‌ها برگزار کرد تا تکلیف تیم‌ها مشخص شود. درباره قهرمان هم بگویم که پرسپولیس تکلیفش مشخص شده و فکر نمی‌کنم با توجه به بازی‌های پیش روی این تیم، کسی بتواند با سرخ‌ها رقابت کند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در پارس جنوبی جم می‌مانید؟ گفت: بعید می‌دانم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید