تلویزیون را دوست دارم، چون خود نیز تماشایش می‌کنم و علاقمند هستم در این عرصه حضور داشته باشم و در آن فعالیت کنم، علاوه‌بر آن، تلویزین مخاطب انبوه‌تری دارد و هرشب مهمان خانه‌‌ مردم شدن، لذت خاص خودش را دارد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : سیدمسعود اطیابی کارگردان موفق سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری سلام‌نو درخصوص سریال «کامیون» گفت: تا اتمام پخش این سریال تمایل چندانی برای اظهار نظر درباره آن ندارم، ولی ما در شرایط سختی درحال تولید این اثر هستیم، هنرور نیست، اماکن عمومی بسته‌اند و بعضی از عوامل پروژه نیز انصراف داده‌اند، واقعا کامیون در شرایط سختی درحال فیلمبرداری است.

وی درخصوص انتخاب عدم بازیگران چهره برای نقش های اصلی سریال «کامیون» اظهار کرد: ما برای بازیگران سریال «کامیون» دو ترکیب می‌شد انتخاب کنیم، یا بازیگران مطرح و شناخته شده بیاوریم یا به سراغ جوانان با استعداد برویم؛ از آنجایی که سریال "پایتخت" با حضور چهره های مطرح از شبکه یک سیما در حال پخش است، ما تمام تلاشمان را کردیم که در شبکه‌ای دیگر این فرصت به جوانان داده شود.

کارگردان فیلم سینمایی «تگزاس» درباره‌‌ی اینکه چه میزانی از فیلمبرداری سریال «کامیون» انجام شده است، اظهار کرد: ما با تلاش های فراوان توانستیم حدود ۹۰ درصد از سریال «کامیون» را فیلمبرداری کنیم.

سید مسعود اطیابی دلیل بازگشتش به تلویزیون بعد از هشت سال را اینگونه اظهار کرد: تلویزیون را دوست دارم، چون خود نیز تماشایش می‌کنم و علاقمند هستم در این عرصه حضور داشته باشم و در آن فعالیت کنم، علاوه‌بر آن، تلویزین مخاطب انبوه‌تری دارد و هرشب مهمان خانه‌‌ مردم شدن، لذت خاص خودش را دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: یکی از نیازهای تلویزیون و مردم برنامه‌های نمایشی است و اگر ما کاری از دست‌مان بربیاید خوشحال می‌شویم انجام دهیم.

سید مسعود اطیابی درباره بیانیه‌ی کانون کارگردانان مبنی‌بر تعطیلی فیلمبرداری پروژ‌ه‌ها گفت: کانون کارگردانان دغدغه‌ی درستی دارد و به نظر من هم آثاری که مشکل زمانی ندارند باید صبر کنند‌، ولی، اما و اگری برای بعضی پروژه‌ها وجود دارد که باید حتماً ساخته شوند، در ‌کل من با کانون کارگردانان موافقم و ازشان تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: واقعا تجمع افراد سخت است و ما هم تمام نکات بهداشتی را رعایت می‌کنیم ولی باز هم اگر از عوامل کسی انصراف بدهد که چند نفر انصراف داده‌اند ما موافقت می‌کنیم چون حق دارند. به هر حال ما تحت هر شرایطی باید کارمان را انجام دهیم؛ چون مردم خیلی به این آثار نیاز دارند‌‌. از سازمان صداوسیما نیز دستوری مبنی‌بر تعطیلی پروژ‌ه‌ها نیامده چون ما تابع آن‌ها هستیم‌. در ضمن به نظرم حضور سریال‌های ماه رمضان نیز خیلی واجب است.

کارگردان سریال «سهمی برای دوست» در مورد امکان و تمایل ساخت پروژه‌ای دیگر برای تلویزیون عنوان کرد: بله چرا که نه‌! من هیچ‌وقت نمی‌گویم جایی نمی‌روم، من از تلویزیون گلایه دارم ولی گلایه‌های ساده‌ای است، بنابراین هر جا بتوانم کاری انجام بدهم حتما انجام می‌دهم.

کارگردان فیلم سینمایی «دینامیت» در مورد کسانی که قرنطینه را رعایت نکرده‌اند عنوان کرد: این بستگی به رهبریت این بحران دارد، وقتی قضیه با جدیت عنوان نشود مسلماً عده‌ای قرنطینه را رعایت نمی‌کنند، شاید من نیز اگر بودم رعایت نمی‌کردم. ولی خیلی نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم فقط امیدوارم هر کسی به هر دلیلی این ریسک را می‌کند سالم بماند.

وی در همین راستا افزود: امیدوارم دولت نیاز مردم به کار را نیز در نظر بگیرد؛ زیرا اکثریت مردم ذخیره‌ی درآمدی ندارند.

کارگردان فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» در توصیف ویروس کرونا اظهار کرد: کرونا ویروسی نامیمون و خطرناک است‌، در ضمن کرونا ما را به زمان قرون وسطی می‌برد زیرا این اثبات شده که با کرونا امکان بازگشت جامعه انسانی به قرون وسطی هست. از طرفی آن‌ها را که زورگو و ترسو هستند و تحریم کنده یا موافق تحریم ایران هستند نیز تحریم کرده تا همگی آن‌ها وضعیت ایران را درک کنند.

وی در همین راستا ادامه داد : با رجوع به تاریخ شاید بشود گفت کرونا محاسنی را نیز برای ما دارد، کسی فعلا از پیام الهی خبر ندارد.

کارگردان فیلم سینمایی «خروس جنگی» در پایان گفتگو در خصوص ویروس کرونا گفت: حرفی با کرونا ندارم چون هنوز نمیشناسمش‌ و برای شما و مردم عزیز آرزوی تنی سالم دارم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید