ما انواع زباله ها  را در اتومبیل خود حمل می کنیم. کابل ها، یخ شکن، بطری های آب، کفش های بدنسازی و سایر لوازم غیر ضروری. سعی کنید حداقل هر شش ماه یکبار ماشین خود را تمیز کنید. زباله ها را بیرون بریزید و هر آنچه را که واقعاً لازم ندارید از ماشین خارج کنید. برای کمک به مراقبت صحیح از خودرو چند ترفند عالی در اینجا بیان شده است:

سازمان دهنده یا قفسه پارچه ای

یک سازمان دهنده یا قفسه پارچه ای تهیه کنید، نیمه پایینی آن را قیچی کنید. آن را از پشت صندلی عقب آویزان کنید، از قلاب و دو قطعه نخ استفاده کنید. همه چیز مورد نیاز ماشین خود مانند، یخ شکن، کابل های یدک و یک جفت کفش اضافی را درون آن قرار دهید. به این ترتیب هنگام رانندگی دچار آشفتگی نمی شوید.

خرده غذاها

آیا غالباً باید رانندگی های طولانی داشته باشید، یعنی باید در ماشین خود غذا بخورید؟ سعی کنید برخی از کیسه های کاغذی یا نایلونی را در نگهدارنده فنجان ماشین قرار دهید. هنگام رانندگی، باقی مانده غذا را کنار بگذارید وخرده ها یا پوست میوه و تخمه ها را داخل کیسه نایلونی یا کاغذی بریزید. به راحتی آن را دور ریخته و جایگزین کنید.

روغن

اگر مقداری از روغن حاصل از نشت اتومبیل در قسمت پیاده رو یا کف گاراژ شما نشت کرده، بدون نگرانی یک بطری یا قوطی نوشابه بگیرید و آن را روی لکه بریزید. حدود 15 دقیقه صبر کنید و از یک برس زبر استفاده کنید تا روغن از کف جدا شود و سپس کف را با آب بشویید. نوشابه حاوی اسید کربنیک و اسیدهای دیگر است که لکه روغن را تمیز می کند.

پارک صحیح خودرو در پارکینگ های کوچک

آیا یک گاراژ کوچک دارید و می ترسید که هنگام پارک به دیوار برخورد کنید؟ به راحتی می توانید از یک پارکینگ ارزان و ساده کمک بگیرید. به هیچ وسیله الکترونیکی فانتزی احتیاج ندارید. اتومبیل خود را وارد گاراژ کنید تا جایی که در مکان مناسبی باشد. یک توپ تنیس را بگیرید و با یک چاقوی تیز یک شکل صلیبی را درون آن برش دهید. مهره را به یک نخ گره بزنید و سپس آن را در توپ تنیس فشار دهید. نخ را از سقف آویزان کنید به گونه ای که توپ تنیس در هنگام پارک کردن شیشه جلو اتومبیل را لمس کند. دفعه دیگر که اتومبیل خود را پارک می کنید، وقتی زمان متوقف شدن است، که توپ تنیس روی شیشه جلو قرار بگیرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید