کاپیتان تیم فوتبال تراکتور شایعه چینش ترکیب این تیم توسط او و دخالت نکردن ساکت الهامی را تکذیب کرد.

سلام نو - سرویس ورزشی: با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی و به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد تا بازیکنان این تیم فرصت استراحت و بودن در کنار خانواده‌شان را پیدا کنند. یکی از این بازیکنان، مسعود شجاعی است که نبود او در بازی با پارس جنوبی لطمه زیادی به تراکتور زد.

مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور در گفت‌گو با سلام نو در خصوص تعطیلی تمرینات تیمش گفت: متاسفانه دیر این تصمیم گرفته شد ولی ماهی را هر وقت از آب بگیرید، تازه است. به هر حال ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد و می‌تواند زیان‌های مرگباری را به وجود آورد. لیگ تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و لزومی ندارد ما هم سلامتی خود را به خطر بیاندازیم.

وی درباره شرایط تراکتور و از دست دادن ۵ امتیاز در ۲ بازی آخر گفت: متاسفانه باخت بدی را مقابل پارس جنوبی داشتیم. به نظرم در هر ۲ دیدار، تیم برتر زمین ما بودیم و فوتبال آن رویش را به ما نشان داد. به نظر من احسان حاجی‌صفی عجله کرد که آن‌ حرف‌ها را زد و من اعتقادی به مهندسی لیگ ندارم. من یک گله از داور دیدار با گل گهر دارم چون من را بی‌دلیل اخراج کرد و بازیکنان تیم‌های دیگر حتی داور را هل می‌دهند اما کارت هم نمی‌گیرند.

وی افزود: کار قهرمانی یک مقدار سخت شده است اما از حالا بگوییم پرسپولیس قهرمان شده اشتباه است. ۹ هفته باقی مانده و این سیب تا به زمین برسد، چرخ‌های زیادی خواهد خورد‌. ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا حداقل ۲۵ امتیاز در بازی‌های پیش رو به دست بیاوریم. تیم ما این قدرت را دارد و می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

شجاعی در خصوص این شایعه که او ترکیب تیم را می‌چیند گفت: نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید و چه کسانی در خبرگزاری‌های معتبر کشور این اجازه را به خود می‌دهند که چنین حرف‌های اشتباهی بزنند. آقای الهامی سرمربی تیم هستند و من کوچکترین دخالتی در ترکیب ندارم. من حتی سعی می‌کنم نهایت تلاشم را انجام دهم تا جزو ۱۱ نفر اصلی هر دیدار باشم. جایگاهم در ترکیب اصلی خیلی مستحکم نیست که بخواهم برای بقیه تعیین تکلیف کنم.

شجاعی درباره حواشی اخیر انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: برای فدراسیون متاسفم. آقایان می‌خواهند با دور زدن قانون، ۴ سال دیگر در راس این فوتبال بمانند. در ۸ سال گذشته چه کاری انجام دادید که الآن می‌خواهید دوباره کاندید شوید. فیفا و کارشناسان این نهاد یک چیزی می‌دانند که قوانین وضع می‌کنند. دولت چرا باید در همه چیز ما دخالت داشته باشد؟ دخالت دولت این بلاها را سر استقلال و پرسپولیس و تیم‌های دولتی آورده است. این تیم‌ها درآمدزایی یادشان رفته و مدیران اخیر این ۲ باشگاه که از سوی دولت انتخاب شده‌اند، به دید یک لقمه چرب و نرم به میز ریاست استقلال و پرسپولیس نگاه می‌کنند. اگر می‌خواهیم فوتبال موفقی داشته باشیم، هم باید دولت دخالتش را کم کند و هم تیم فعلی بیخیال باقی ماندنش در فدراسیون باشد.

او در پایان درباره انتخاب اسکوچیج گفت: این مربی دانش بالایی دارد و ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده است. امیدوارم بتوانیم از این ۴ بازی، ۱۲ امتیاز کسب کنیم و به دور بعد صعود کنیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید