محمد جواهری معتقد است اعلام قهرمان یا تیم‌های سقوط‌کننده با شرایط فعلی جدول اشتباه بزرگی است.

سلام نو - سرویس ورزشی: هنوز برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در هاله‌ای از ابهام است و تغییر دادن یا ندادن اساسنامه به مهمترین چالش این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است. چالشی که حتی یاعث درگیری بعضی از مدیران با یکدیگر شده است و محمد جواهری و سعید آذری نمونه‌ای از این موضوع هستند.

محمد جواهری، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در گفت‌گو با سلام نو در خصوص اصلاح اساسنامه گفت: ما درباره این موضوع پیرو فدراسیون فوتبال هستیم زیرا آن‌ها بهترین تصمیم را می‌گیرند به طوری که هیچ باشگاه و شخصی آسیب نبیند و ما هم از اعضای فدراسیون حمایت کامل داریم.

وی ادامه داد: آقای آذری یک سری بزرگ‌نمایی‌هایی انجام داده بود که درست نیست من درباره آن‌ها صحبت کنم اما او امضاها را به دلایل دیگری گرفت. او حتی تهمت زد که ما به خاطر صحبت‌های فدراسیون زیر امضای خود زدیم اما اگر قرار بود امضای ما برای تغییر اساسنامه، حرف‌هایی باشد که آذری به صورت تلفنی یا من صحبت کردم، من روی حرفم هستم و تا آخر پای آن می‌ماندم. متاسفانه من تناقض‌هایی دیدم و حتی ترسیدم در بازی مدیرعامل فولاد با فدراسیونی‌ها برای میز ریاست قرار بگیریم. من و باشگاهم بی‌حاشیه هستیم و دوست نداشتم در این موضوع پای ما که هیچ کجای قضیه نیستیم باز شود.

وی درباره تعطیلی لیگ اظهار کرد: تصمیم درستی بود که گرفته شد و کادر فنی ما هم حواسش به تمام بازیکنان است. برای آن‌ها برنامه غذایی و تمرینی که قابل اجرا در خانه است، مشخص شده و کادر فنی به صورت آنلاین عملکرد بازیکنان را چک می‌کند. به هر حال سلامتی هر بازیکن، مربی و یا هر انسانی مهمتر از فوتبال است و یورگن کلوپ به زیبایی این حرف را در مصاحبه خود زده بود. امیدوارم هر چه زودتر، مملکت ایران و جهان از شر این ویروس راحت شوند و آرامش به خانواده‌ها بازگردد.

او در خصوص مشخص شدن تکلیف سقوط و یا قهرمانی‌ تیم‌ها در صورت ادامه‌دار بودن این تعطیلی‌ها گفت: این به شدت غلط است که هر تیمی که صدر جدول باشد را قهرمان و تیم‌هایی که در رده ۱۵ و ۱۶ قرار دارند را سقوط‌کننده خطاب کرد.به هر حال ۹ هفته از لیگ باقی مانده است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. سازمان لیگ باید با صبوری و مشورت با نماینده همه باشگاه‌ها در این باره تصمیم بگیرد و از گرفتن تصمیمات شبهه برانگیز دوری کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید