دروازه‌بان پارس جنوبی می‌گوید او و همسرش ۶ ماه خیلی سخت را به دلیل یک سری اتهامات پشت سر گذاشته‌اند.

به گزارش سلام نو، محسن فروزان فصل گذشته به اتهام شرط‌بندی و تبانی از تیم تراکتور اخراج شد و کمیته انضباطی به همین اتهام او را ۶ ماه خانه‌نشین کرد؛ خانه‌نشینی که سبب شد او بدون تیم بماند و علی رغم تلاش‌های بسیارش برای اثبات بی‌گناهی‌اش، کمیته انضباطی ۶ ماه او را جریمه کرد.

این دروازه‌بان در گفت‌وگو با سلام نو در خصوص شرایطش گفت: وضعیت من خوب است و از زمان پیوستنم به پارس جنوبی جم، دوباره اعتماد به نفس کامل پیدا کردم و امیدوارم بتوانم با شروع مجدد لیگ بدرخشم. چند ماه سخت را پشت سر گذاشتم و حتی نمی‌توانستم مقابل خانواده‌ام سر بلند کنم. همسرم را هم به داشتن سایت شرط‌بندی متهم کرده بودند و فشار زیادی روی ما بود.

وی ادامه داد: به زودی طرف الاکلنگ برای ما سنگینی خواهد کرد و همه این آقایان را به دادگاه می‌کشیم تا اعاده حیثیت کنیم. آن‌ها باید مدارک‌شان را رو کنند و در غیر این صورت باید تاوان دهند و من و همسرم به هیچ وجه رضایت نخواهیم داد. بیشتر از این هم نمیخواهم به حواشی بپردازم و تمام تمرکزم روی پارس جنوبی است.

وی در خصوص کار با افاضلی و احتمال سقوط پارس جنوبی گفت: افاضلی یکی از با دانش‌ترین و به‌روزترین مربیانی است که با او کار کردم و افتخار می‌کنم این فرصت را دارم که از او مطالب جدید یاد بگیرم. ما تراکتور را بردیم و ۳ بازی است که نمی‌بازیم. این نشان از اعتماد به نفس و روحیه بالا بازیکنان دارد و حتی نام تیم‌ها نمی‌تواند ترسی در ما ایجاد کند. پارس جنوبی قطعا در لیگ برتر می‌ماند و هدف اصلی ما قرار گرفتن در نیمه نخست جدول است که برای این کار، مسیر دشواری را پیش رو داریم.

دروازه‌بان پارس جنوبی جم درباره لغو موقت لیگ برتر و شیوع ویروس کرونا گفت: این روزها همه لیگ‌های دنیا تعطیل کرده‌اند و لیگ ما از پیشگامان این موضوع بود. به هر حال سلامتی، مهمترین نعمت هر آدم روی زمین است و به نظر من یک بازی ارزش ندارد که کسی سلامتی و خانواده‌اش را از دست دهد. سازمان لیگ کار خوبی در خصوص تعطیلی لیگ انجام داد و من حتی موافق این هستم که اگر تا ۱۴ فروردین اوضاع بهتر نشد، این تعطیلی را ادامه دهند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید