مدافع سپاهان می‌گوید در دیدار برگزار نشده این تیم با شاگردان گل‌محمدی، سر سپاهانی‌ها را بریدند‌ و حق‌شان را خوردند.

سلام نو - سرویس ورزشی: شیوع ویروس خطرناک کرونا باعث شده بسیاری از مردم و بازیکنان ایرانی خانه‌نشین شوند و یا تعطیلی تمرینات تیم‌شان در قرنطینه به سر ببرند. سعید آقایی، دفاع چپ سپاهان از جمله این بازیکنان است که مدت‌ها است خودش را در خانه قرنطینه کرده و حتی سعی می‌کند از دیگران برای کارهای ضروری خارج از خانه‌اش کمک بگیرد.

سعید آقایی، مدافع چپ سپاهان در گفت و گو با سلام نو درباره این بیماری گفت: حقیقتش را بگویم که من خیلی از آن می‌ترسم؛ به طوری که  پس از تعطیلی لیگ، خود را در خانه، قرنطینه کرده‌ام و سعی می‌کنم برای کارهای واجب هم از داداشم کمک بگیرم. هنوز نتوانستم به تبریز بروم و سری به خانواده‌ام بزنم اما در اولین فرصت این کار را خواهم کرد زیرا دلم برایشان خیلی تنگ شده است.

وی درباره شرایط سپاهان گفت: در رای دیدار با پرسپولیس سر ما را بریدند. تیم ما آماده حضور در زمین بود و پرسپولیسی‌ها زود رفتند. آن‌ها می‌خواهند پرسپولیس بدون زحمت قهرمان شود و فکر می‌کنم تنها چیزی که می‌تواند جلوی این موضوع را بگیرد ویروس کرونا است. ما تیم خوبی داشتیم و تا قبل از بازی با پرسپولیس پا به پای این تیم بالا آمدیم و مطمئنا در اصفهان سرخ‌ها را شکست می‌دادیم اما آن رفتار با تیم ما و رای صادره تمام تمرکز ما را از بین برد و تیم را وارد حاشیه کرد.

آقایی در خصوص جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گفت: در جام حذفی یک بازی سخت با استقلال داریم و اگر آن را در تهران ببریم، تقریبا قهرمانی قطعی است زیرا پرسپولیس و تراکتور زورشان به ما نمی‌رسد. در لیگ قهرمانان هم وضعیت بدی نداریم و اگر بتوانیم از النصر حداقل ۲ امتیار بگیریم، بی‌شک صعود خواهیم کرد. گروه ما سخت‌ترین و باکیفیت‌ترین گروه منطقه غرب آسیا است و فکر می‌کنم تا روز آخر معلوم نشود چه تیم‌هایی صعود خواهند کرد.

آقایی در پایان گفت: مردم حواسشان به خود و خانواده‌هایشان باشد زیرا اولین کسانی که این بیماری را می‌گیرند، کهن‌سالان هستند که این مریضی برای آن‌ها خطرناک و کشنده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید