مدافع تیم فوتبال نساجی پس از جدایی از پرسپولیس می‌گوید این جدایی باعث به وجود آمدن دلخوری‌هایی شده است.

سلام نو - سرویس ورزشی: این روزها بسیاری از بازیکنان فوتبال در شهرهای مختلف با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و با تعطیلی لیگ به شهرهای محل زندگی خودت بازگشته‌اند. یکی از این بازیکنان حسین ماهینی، بازیکن جنوبی نساجی است که پس از تعطیلی تمرینات تیمش به تهران بازگشت.

حسین ماهینی، مدافع نساجی در گفت‌ و گو با سلام نو در خصوص بیماری کرونا گفت: به هر حال بیماری ترسناکی است و مردم باید حسابی حواسشان به این بیماری باشد. من و خانواده‌ام ۱۰ روزی است که در قرنطینه هستیم و از خانه جز موارد ضروری بیرون نیامدیم. خدا خیرشان بدهد که بازی‌ها را تعطیل کرده‌اند وگر نه معلوم نبود چه بلایی سر سایر بازیکنان می‌آمد و خدایی نکرده چه کسی مبتلا به این ویروس می‌شد.

ماهینی در خصوص شرایط، نساجی گفت: ابتدا باید از زحمات زیاد مهاجری تشکر کنم که با همه کمبود‌ها و کاستی‌های نساجی ساخت و با بضاعت این تیم نتایج خوبی گرفت. آمدن محمود فکری شوک خوبی بود و نشانه آن را در دیدار با ماشین‌سازی مشاهده کردید. در آن دیدار تیم ما بسیار خوب و روان بازی کرد و انگار نه انگار که ماشین‌سازی میزبان بود. امیدوارم پس از رفع کامل ویروس کرونا، دوباره همینطور در لیگ بدرخشیم و بتوانیم جزو تیم‌های نیمه اول لیگ برتر باشیم.

او در خصوص شرایط تیم سابقش یعنی پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و صدرنشین لیگ ایران است. من نمیتوانم در حوزه‌های مدیریتی این تیم صحبت کنم زیرا تخصص من نیست. برای کادر فنی جدید با وجود دلخوری‌هایی که وجود دارد، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مدیری را برای این تیم انتخاب کنند که با شرایط باشگاه آشنا باشد و دنبال شهرت و محبوبیت نباشد. من به زودی درباره طلبم از باشگاه پرسپولیس به این باشگاه خواهم رفت و تنها منتظر مشخص شدن مدیر جدید این تیم هستم.

وی در پایان گفت: روی این سخنم با تمام مردم ایران است. به دلیل شیوع ویروس خطرناک کرونا، خواهش می‌کنم در خانه‌هایتان بمانید و حتی در تعطیلات عید به جایی سفر نکنید. دوستان من در شمال کشور و به خصوص شهر قائمشهر زجر زیادی می‌کشند امیدوارم حداقل خودمان یعنی مردم به یکدیگر رحم کنیم‌.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید