رئیس سابق فدراسیون فوتبال با انتشار متنی کوتاه در استوری اینستاگرام سکوت خود را شکست و خبر از افشاگری درباره قرارداد ویلموتس داد.

به گزارش سلام نو، مهدی تاج که اوایل زمستان پس از شایعه بیماری قلبی از سمت خود به عنوان رئیس فدراسیون استعفا داد در هیچ محفلی آفتابی نشد و پاسخ ابهامات را نداد با افزایش ابهامات و انتقادات امروز با انتشار متنی کوتاه در صفحه اینستاگرام خود پاسخ داد که می تواند جالب توجه باشد.

تاج که در حال حاضر انتقادات شدیدی را بابت عقد قرارداد 8 میلیون یورویی متوجه خود می بیند در این متن اعلام کرده به زودی در باره مراحل عقد قرارداد با سرمربی بلژیکی توضیحات کاملی منتشر و ابهامات را برطرف می کند. نکته مهم در صحبت های تاج استفاده او از عبارت دروغ های سازمان یافته و سریالی است که نشان می دهد او قصد دارد پاسخ یکی از افرادی را که بیشترین سهم در انتشار خبرها داشته را بدهد.او پست اینستاگرامی را با این جمله تمام کرده که تا سیاه روی شود هر که در او غش باشد...

گفتنی است مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال از زمان شیوع کروناویروس در ایران در قرنطینه خانگی است و انتشار این پست او نیز 48 ساعت بعد از صحبت ها و شفاف سازی های اخیر در خصوص قرارداد جنجالی با سرمربی بلژیکی تیم ملی در یکی از شبکه های تلویزیونی منتشر شد.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید