سر ما را در این جریان بریدند و متاسفانه کاری از دست من برنمی‌آمد. من به ناظر بازی گفته‌ام تیمم آماده بازی است اما او توجهی نکرده و اجازه داده پرسپولیسی‌ها از استادیوم خارج شوند. آن‌ها میخواهند پرسپولیس قهرمان شود و من متوجه شدم یارای مقابله با این داستان را ندارم و ترجیح دادم کنار بروم تا کسانی که می‌توانند از حق تیم‌های شهرستانی به خصوص سپاهان دفاع کنند، روی کار بیایند.

سلام نو - سرویس ورزشی: مدیرعامل مستعفی سپاهان می‌گوید یکی از دلایل اصلی کنار رفتنش از مدیریت عامل این باشگاه، اتفاقات دیدار با پرسپولیس است.

به گزارش سلام‌نو، مسعود تابش مدیرعامل سپاهان روز گذشته از سمت خود استعفا داد و با وجود موافقت با این استعفا عضو هیات مدیره باشگاه اصفهانی باقی ماند تا نیک‌فر به عنوان سرپرست موقت به مدیرعاملی این باشگاه انتخاب شود.

مسعود تابش، مدیرعامل مستعفی سپاهان در گفت‌وگو با سلام‌ نو در این باره گفت: من در مدت حضورم در باشگاه سپاهان به عنوان مدیرعامل، تمام تلاشم را کردم تا باشگاهی بسازم که دوباره یکی از پرچمداران ایران در آسیا و مدعی اصلی قهرمانی باشد. باشگاهی که من تحویل گرفتم، از روزهای اوجش فاصله گرفته بود و به تیمی میانه جدولی تبدیل شده بود. امیدوارم نفرات جایگزین بتوانند این را ادامه دهند تا دوباره سپاهان هم قهرمان لیگ ایران و هم فینالیست آسیا شود.

وی در خصوص اتفاقات بازی با پرسپولیس و تاثیر آن روی استعفایش گفت: به هر حال این موضوع بی‌تاثیر نبود و یکی از دلایل اصلی رفتن من از باشگاه، همین مسئله بود. سر ما را در این جریان بریدند و متاسفانه کاری از دست من برنمی‌آمد. من به ناظر بازی گفته‌ام تیمم آماده بازی است اما او توجهی نکرده و اجازه داده پرسپولیسی‌ها از استادیوم خارج شوند. آن‌ها میخواهند پرسپولیس قهرمان شود و من متوجه شدم یارای مقابله با این داستان را ندارم و ترجیح دادم کنار بروم تا کسانی که می‌توانند از حق تیم‌های شهرستانی به خصوص سپاهان دفاع کنند، روی کار بیایند.

او درباره باقی ماندن در باشگاه سپاهان به عنوان عضو هیات مدیره گفت: من ۲ سال در این باشگاه بودم و اطلاعات خوبی نسبت به این باشگاه و وضعیت مالی و قراردادها دارم. قرار ما با مدیر مجموعه فولادمبارکه این شد که من فعلا در هیات مدیره باقی بمانم و بتوانم به مدیرعامل‌ جدید کمک کنم. در حال حاضر آقای نیکفر این سمت را بر عهده گرفته‌اند و به زودی هیات مدیره باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند زیرا سپاهان در دوره حساسی است که نیاز به حمایت و توجه دارد.

تابش در پایان درباره شانس سپاهان در جام‌های مختلف گفت: با آن رای و کاری که در بازی پرسپولیس کردند، دل هواداران ما را شکستند. شاید شانس ما در لیگ کم شده باشد اما هنوز می‌توانیم پر قدرت در آسیا و جام حذفی نتیج بگیریم. دلم روشن است که امیر قلعه‌نویی امسال حداقل یک جام برای سپاهان می‌آورد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید