پرسپولیس قدم بزرگی را در راه قهرمانی برداشته است و فکر می کنم اگر 4 یا 5 بازی دیگر ببرد، قهرمان است. آن‌ها مدیون کالدرون هستند زیرا او در اوایل فصل با بی‌پولی پرسپولیس کنار آمد و توانش را برای تیم گذاشت.

سلام نو - سرویس ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس معتقد است راه قهرمانی پرسپولیس هموار شده است و یحیی گل‌محمدی باید تمرکزش را روی آسیا بگذارد.

به گزارش سلام نو، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه 3 بر یک شهرخودرو مشهد را شکست دهد و اختلاف خود را با تیم دوم به 10 امتیاز افزایش دهد و اسب خود را برای چهارمین قهرمانی پیاپی زین کند. اتفاقی که در نیم فصل توسط گابریل کالدرون برنامه‌ریزی شد و پس از قهر او، عنان کار سرخ‌ها به دست یحیی گل‌محمدی افتاد.

ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با سلام نو درباره عملکرد پرسپولیس برابر شهرخودرو و پیروزی 3 بر یک گفت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و خود را دچار حواشی نکرد. پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و نکته پیروزی این تیم همین بود که خیلی سریع توانست ضربه اول را محکم بزند زیرا هنوز شهرخودرو نتوانسته بود ساختار دفاعی خود را محکم کند. این اتفاق درسی بود که سرخ‌ها از دیدار رفت دو تیم گرفته بودند و نمی خواستند نتیجه آن بازی را تکرار کنند.

او درباره نیمکت‌نشینی بیرانوند و عملکرد رادوشوویچ گفت: رادو به خوبی خود را اثبات کرده و نشان داده می‌تواند جانشین خوبی برای علیرضا بیرانوند باشد. در گلی که در دیدار با شهرخودرو خورد مقصر نبود و چند توپ خوب را گرفت. به نظرم بیرانوند کمی بی انگیزه شده بود و این نیمکت‌نشینی باعث می‌شود تا او تلاشش را دوچندان کند تا دوباره بتواند خودش را به سرمربی تیم اثبات کند. نکته مثبت پرسپولیس این است که 2 دروازه بان آماده دارد و خیالش راحت است که گل الکی نخواهد خورد.

محمدخانی در خصوص مهاجمان خارجی پرسپولیس گفت: اگر بخواهم خودمانی بگویم هر 3 مهاجم خارجی این فصل پرسپولیس پوچ بودند. آن از جونیور براندائو که حتی نمی توانست یک پاس درست دهد، این هم از استوکس و اوساگونا که اصلا در حد پرسپولیس نیستند. اوساگونا برای تیم معمولی چون ذوب‌اهن خوب بود و در پرسپولیس جواب نمی دهد. او بازیکنی نیست که بتواند فشارها را تحمل کند و با کارهای تاکتیکی تیم خو بگیرد. استوکس هم که از همان ابتدا مشخص بود که بی‌نظم است و اصلا نمی دانم چرا او را خریدند. از یحیی بعید بود که به جذب او نظر مثبت دهد وقتی پارسال آن بلاها را سر تراکتور آورد. پرسپولیس امسال از مهاجم خارجی شانس نیاورده و باید دلخوش به امثال علیپور و عبدی باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر و صعودش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس قدم بزرگی را در راه قهرمانی برداشته است و فکر می کنم اگر 4 یا 5 بازی دیگر ببرد، قهرمان است. آن‌ها مدیون کالدرون هستند زیرا او در اوایل فصل با بی‌پولی پرسپولیس کنار آمد و توانش را برای تیم گذاشت. خوشبختانه پرسپولیس مربی خوبی را جانشین سرمربی آرژانتینی کرد. کار پرسپولیس در آسیا سخت شده است و به نظرم حالا باید تمام تمرکز تیم روی مسابقات لیگ قهرمانان باشد. با توجه به عقب افتادن این بازی‌ها، پرسولیس فرصت دارد که قهرمانی اش را مسجل کند وبعد از آن فکرش را معطوف آسیا کند زیرا این تیم پتانسیل صعود از گروه و رفتن به مراحل بالاتر را دارد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید