امروز قطر، ژاپن و ازبکستان سه تیم مدعی جام هستند که تلاش دارند با پیروزی برابر رقیبان صعود خود به مرحله بعد را پیش از بازی سوم قطعی کنند.

سلام نو - سرویس ورزشی: امروز در ادامه رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا قطر در دومین بازی خود به مصاف کره شمالی می‌رود و امیدوار است با شکست این تیم صعودی زود هنگام را به مرحله بعدی این رقابت‌ها داشته باشد.

به گزارش سلام نو، فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی قطر با تمجید از بازی منظم لبنانی‌ها درباره بازی پیش روی تیمش گفت: لبنانی‌ها تیمی فیزیکی بودند و نشان داده که نظم کافی را دارند.

او با تمجید از صبر بازیکنان تیمش گفت: این که بگوییم در بازی پیش رو چه می‌کنیم هنوز مشخص نیست ولی می‌توانم بگویم که ما باید تلاش کنم تا جایی که امکان دارد نزدیک به دروازه حریف بازی کنیم.

در مقابل کره شمالی نشان داد که با وجود باخت سنگین برابر عربستان ساختار دفاعی مناسبی دارد و می‌تواند برای حریف خود مشکلات جدی به وجود آورد.

مربی کره شمالی با اشاره به غیبت سونگ که یکی از بازیکنان کلیدی‌اش است گفت که بازیکنان جوان بسیاری دارد که می‌توانند جای او را بگیرد و غیبت او احساس نشود.

کره‌ای‌ها با شش باخت پشت سر هم رکورد بیشترین باخت پیوسته در جام ملت‌های آسیا را در بین تیم‌های کنونی دارند، در حالی که در طرف مقابل قطر به دنبال این است که با پیروزی برابر کره برای اولین بار دو بازی نخست خود در جام را با پیروزی پشت سر بگذارد.

سرمربی ژاپن: از تیمم پیروزی می‌خواهم

در بازی دوم امروز ژاپن به مصاف عمانی می‌رود که محسن جواهد الخالدی ستاره خود را در اختیار ندارد و با این وجود می‌خواهد در برابر ژاپنی که مدعی قهرمانی است به پیروزی برسد.

اجیمه موریاسو در نشست خبری پیش از این بازی گفت: این دومین بازی ما در مرحله گروهی خواهد بود و می‌خواهیم مهیای ارائه بهترین عملکردمان شویم. فکر می‌کنم در قالب کار گروهی بتوانیم بهترین عملکرد را برای رسیدن به پیروزی انجام دهیم. به شخصه از بازیکنان ژاپن انتظار زیادی برای بازی فردا برابر عمان دارم.

وی افزود: ژاپن در بازی برابر عمان تهاجمی ظاهر خواهد شد و نمی‌خواهم زیاد روی بحث دفاعی تاکید کنم. از تیمم پیروزی و تعادل خطوط دفاعی و حمله را در این بازی می‌خواهم.

وربیک، سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عمان نیز در این نشست گفت: یک بازی خوب برابر بهترین تیم قاره آسیا داریم. ژاپن در جام جهانی سطح بسیار عالی از خود نشان داد و عمان در بازی فردا برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کند. نقاط ضعف‌ و قوت ژاپن را مورد بررسی قرار دادیم و تا دقیقه پایانی بازی فردا مبارزه می‌کنیم. معتقدم عمان با وجود شکست در بازی نخست برابر ازبکستان صد درصد شانس صعود به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا را دارد.

سرمربی ازبکستان: بازی زیبا نتیجه را تضمین نمی‌کند

در بازی دیگر این گروه ازبکستان به مصاف ترکمنستان می‌رود تا با حذف ترکمن‌ها صعود خود را به دور بعد رقابت‌ها قطعی کند. سرمربی ترکمنستان امروز به دنبال این است که با پایان دادن به اشتباهات شاگردانش از صعود زودهنگام همسایه‌های ازبکش به دور بعد رقابت‌ها هم جلوگیری کند.

سرمربی ترکمنستان با این که شکست در برابر ژاپن را مناسب ندانست ولی همان شکست 1-0 را هم عامل اعتماد به نفس بازیکنانش دانست و گفت: هر نتیجه مثبتی که در بازی با ازبکستان به دست بیاوریم می‌تواند باعث بهود شرایط ما شود.

آن سوی میدان اما سرمربی با تجربه و نامدار ازبک‌ها نظرات خاص خود را دارد. هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان کفت: پس از پیروزی برابر عمان منتظر یک بازی بسیار سخت دیگر در جام ملت‌های آسیا هستیم. ترکمنستان در بازی نخست با ژاپن خوب کار کرد و ازبکستان در بازی فردا فقط به دنبال پیروزی است.

وی در انتها تاکید کرد: ما با وجود پیروزی برابر عمان هنوز مشکلاتی در سبک بازی داریم، اما خوشحالیم که سه امتیاز را کسب کردیم. در وهله نخست نتیجه مهم است. می‌توانیم زیبا بازی کنیم، اما زیبا بازی کردن تضمین‌کننده کسب امتیاز نیست.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید