۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
کد خبر: 42919423

دو بازیکن کلیدی تیم ناپولی در برابرتیم بارسلونا به دلیل مصدومیت غایب هستند.

به گزارش سلام نو، بالاخره دیدار حساس برابر بارسلونا برای شاگردان گنارو گتوزو فرا رسید و ناپولی که در هفته های اخیر موفق به کسب نتایج خوبی شده، فردا شب باید در استادیوم سن پائولو پذیرای لیونل مسی و همبازیانش باشد. اما غیبت کالیدو کولیبالی و فرناندو یورنته، دو خبر ناراحت کننده برای سرمربی ایتالیایی ناپولی بود.

بی شک بدترین اتفاق برای گنارو گتوزو غیبت کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی و مستحکم ناپولی در این دیدار است. نماینده ایتالیا شب سختی را در مقابل مهاجمان بارسلونا خصوصا لیونل مسی خواهد داشت و با توجه به نبودن کالیدو کولیبالی در این دیدار، شرایط برای آنها دشوارتر هم خواهد شد.

همچنین فرناندو یورنته، مهاجم باتجربه و گلزن ناپولی، دیگر غایب مهم این تیم خواهد بود. این مهاجم که فصل قبل در لباس تاتنهام در لیگ قهرمانان نمایش خوبی ارائه داد، فردا شب و به علت مصدومیت نمی تواند گنارو گتوزو را همراهی کند. اما خریدهای جدید ناپولی شامل دیگو دمه، استانیسلاو لوبوتکا و متئو پولیتانو همگی قادر به همراهی این تیم مقابل بارسلونا خواهند بود.

لیست بازیکنان ناپولی برای دیدار مقابل بارسلونا بدین شرح است: "اوسپینا، مرت، کارنیزیس، دی لورنزو، هیسای، لوپرتو، ماکسیموویچ، مانولاس، ماریو روی، آلان، دمه، الماس، لوبوتکا، فابیان رویز، ژیلینسکی، کایخون، انیسینیه، لوزانو، مرتنس، میلیک، پولیتانو."/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید