هفته بیستم فوتبال ایران با 3 دیدار به پایان می رسد که در مهمترین بازی هفته سپاهان در نقش جهان میزبان شاگردان یحیی گل محمدی است. در سایر دیدارها استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن است و شهرخودرو به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت. این 3 دیدار به علت ویروس "کرونا" بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

سلام نو – سرویس ورزشی: هفته بیستم  لیگ برتر فوتبال ایران با 3 دیدار به پایان می رسد.

شهرخودرو – نفت مسجدسلیمان، ساعت 15:30، ورزشگاه امام رضا

دیدار دو تیم پنجم و هشتم جدول در حالی در حوالی ظهر برگزار می شود که فاصله دو تیم تنها 5 امتیاز است و نمانیده خوزستان می تواند در صورت پیروزی خارج از خانه، اختلاف را کمتر کند. بازی رفت 2 تیم با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید و حالا مشهدی ها این فرصت را دارند تا از حریف خود انتقام بگیرند. شهرخودرو هر 3 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باخته است و وضعیت خوبی ندارد. آن ها فاصله زیادی از سایر مدعیان گرفتند و سعی در کم کردن اختلاف با سپاهان و تراکتور دارند. این تیم با 32 امتیاز در رده پنجم است.

در سوی دیگر میدان، تیم 27 امتیازی تارتار در 5 بازی آخر خود، 2 برد، 2 باخت و یک تساوی داشته است و کار سختی برای شکست دادن میزبانش دارد. در 5 بازی آخر دو تیم نیز سهم هر 2 برابر است؛ 2 برد برای شهرخودرو، 2 برد برای نفت مسجدسلیمان و یک تساوی.

سپاهان – پرسپولیس، ساعت 16:15، ورزشگاه نقش جهان

حساس ترین بازی امروز بین دو تیم صدر جدول و تیم  دوم برگزار می شود و امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی دوئلی تمام عیار را در نقش جهان برگزار می‌کنند. باشگاه سپاهان اعتراض زیادی به برگزاری بدون تماشاگر این دیدار داشت اما حالا باید در ورزشگاه خالی از هوادارش به مصاف صدرنشین 41 امتیازی لیگ برتر برود. کی روش استنلی، یکی از گلزنان بازی رفت غایب بزرگ سپاهان است و گئورگی ولسیانی دیگر بازیکنان تاثیرگذار طلایی پوشان است که در این دیدار به میدان نخواهد رفت. این تیم در 5 بازی آخر خود، 2 پیروزی، 2 مساوی و یک شکست را تجربه کرده است.

در سوی دیگر میدان، پرسپولیس بدون استوکس مهمان سپاهان است. سرخ ها که هنوز نتوانستند در آسیا نتایج خوبی بگیرند، در 3 دیدار آخر خود برنده نبودند و متحمل یک شکست و 2 تساوی شده اند. امتیاز گرفتن از سپاهان می تواند ضمن حفظ فاصله 5 امتیازی با جدی ترین رقیب خود، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک  شود. غیبت استوکس و بی نظمی های او، سرخ ها را حسابی به دردسر انداخته است و باید دید یحیی چه برنامه ای برای پر کردن جای خالی او  دارد.

استقلال – ذوب آهن، ساعت 18:30، ورزشگاه آزادی

شاگردان فرهاد مجیدی در حالی در آخرین دیدار هفته میزبان سفید و سبزپوشان اصفهانی هستند که آن ها هم نتوانستند نتیجه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بگیرند و حسرت برد در 3 بازی آخر خود را می کشند. البته خبر خوب برای استقلالی ها بر طرف شدن مصدومیت فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی است و این 2 بازیکن می  توانند برابر ذوب آهن به میدان روند. استقلال با 33 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم های صدرجدولی در رده چهارم قرار دارد.

در سوی دیگر میدان ذوب آهن رده دهمی که در 5 بازی آخر خود 2 برد، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده است، مهمان ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی است. ذوبی ها که در 5 دیدار اخیرشان برابر استقلال تنها یک بار برنده بودند و 2 بار شکست خورده اند، کار سختی برای از پیش رو برداشتن این تیم دارند. چهره شاخص این دیدار ارسلان مطهری، مهاجم آماده این روزهای استقلال است که برابر تیم سابقش به میدان خواهد رفت و جانشین دیاباته مصدوم خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید