افزایش شبکه‌های اجتماعی و حضور فعال سلبریتی ها و چهره های فرهنگی در این بازار موجب شده است که مدیران بسیاری از برندها و مارک‌های تجاری تولیدات لوکس و گرانقیمت جهت معرفی و تبلیغ محصولات خود به این چهره ها رو بیاورند و به اصطلاح به هر قیمتی که شده است در تبلیغات خود از یکی از این چهره ها بهره ببرند، در ادامه به بررسی چرایی این مسئله خواهیم پرداخت.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : مدتی است که بازیگران تلویزیون و سینما علاوه بر بازی در پروژه های مختلف، رو به حضور در آگهی های بازرگانی آورده اند.

حضور سلبریتی ها و افراد چهره در تبلیغات ریشه قدیمی دارد، اما پس از انقلاب در اوایل دهه هفتاد ابتدا توسط ورزشکاران مجدد این مورد دیده شده بود که پس از ممانعت از حضور این افراد برای مدتی جلوی این حضور گرفته شده بود تا اینکه در دهه ۸۰ مجدد شاهد این حضور افراد چهره در آگهی های مختلف بودیم.

در سود دهی و کسب درآمد این بازیگران که هیچ شکی نیست، اما اینکه‌ حضور یک فرد آیا باعث خرید یک محصول توسط مردم می شود یا خیر را باید به کارشناسان فروش این عرصه واگذار کرد.

اینکه آیا حضور این افراد در برندینگ آن محصول تاثیر بسزایی دارد یا خیر را به کارشناسان آن حوزه واگذار کردیم، اما شخصیت و منزلت یک بازیگر چه می شود ؟ اینکه زمانی مخاطب بازیگر مورد علاقه خود را در مقام یک شخصیتی که تبلیغ سس را انجام می دهد آیا در ذهنیت آن تاثیر نامطلوبی نخواهد داشت‌؟

آیا کارنامه کاری این بازیگر با حضور در این پروژه ها دستخوش تغییراتی نخواهد شد ؟ این ها هم سوالاتی است که باید یک بازیگر به آنها پاسخ دهد و مبلغ دستمزد خود را در یک کف ترازو قرار دهد و در طرف دیگر تبعات سنگین حضورش در این پروژه ها را قرار دهد و آن موقع به حضور مجدد در این پروژه ها فکر کند.

محمد رضا گلزار بازیگر و خواننده ایران اما در این مورد رکورد دار است، او با حضور داشتن در چند زمینه تبلیغاتی از قبیل شرکت خودرو سازی، محصولات بهداشتی (‌خمیردندان و مسواک)‌، شرکت ساعت سازی، شرکت محصولات غذایی (آبمیوه) و ... از این حیث رکورددار است، در ادامه به معرفی تعدادی از چهره های سرشناس عرصه تبلیغات خواهیم پرداخت.

۱- نیما فلاح و سحر ولدبیگی

مورد تبلیغ: محصول غذایی (‌روغن‌)

۲- امین حیایی

مورد تبلیغ: محصول غذایی (‌سس)

۳- رضا کیانیان

مورد تبلیغ: محصول غذایی (‌چای)

۴- آتیلا پسیانی

۵- کریم باقری

مورد تبلیغ: محصول بهداشتی (‌خمیردندان)

۶- امیر حسین آرمان

مورد تبلیغ: محصول پوشاک

۷- شقایق دهقان

مورد تبلیغ: محصول بهداشتی (‌شوینده)

۸- الهام حمیدی

۹- سروش جمشیدی

مورد تبلیغ: محصول غذایی (‌کنسرو)

۱۰- بهنوش بختیاری

مورد تبلیغ: محصول پوشاک (‌کفش)

۱۱- پژمان جمشیدی

مورد تبلیغ: لوازم خانگی (‌فرش)

۱۲- اردشیر کاظمی

مورد تبلیغ: محصول غذایی (‌آبمیوه)

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید