کیانی در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی و رد پیشنهاد این سمت از سوی قلعه نویی گفت: امیرخان کار حرفه ای را انجم داد و وسط فصل تیمی را رها نکرد که 2 سال عمرش را برای آن گذاشته بود.

سلام نو - سرویس ورزشی: مهدی کیانی ضمن آرزوی موفقیت برای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی، از کار او پیرامون فسخ قراردادش با صنعت نفت آبادان در اواسط فصل و رها کردن این تیم انتقاد کرد.

به گزارش سلام نو، تیم فوتبال سپاهان در دومین دیدار خود برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد تا صدرنشینی را به نماینده قطر واگذار کند و به رده سوم سقوط کند. در روز بد بازیکنان سپاهان، یکی از بهترین بازیکنان این تیم مهدی کیانی بود که از حملات سفیدپوشان قطری جلوگیری کرد و به تنهایی بار خط هافبک تیمش را به دوش می کشید.

مهدی کیانی کاپیتان و هافبک دفاعی سپاهان در خصوص دیدار با السد و شکست سنگین تیمش گفت: در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در یکی 2 فرصت می توانستیم گل هم بزنیم اما بی دقتی باعث شد تا توپ هایمان به گل تبدیل نشود. السد هم تیم خوبی است و مربی بزرگی چون ژاوی دارد. آن ها بازیکنان گران قیمت و باکیفیتی دارند و همین چند وقت پیش در جام باشگاه های جهان حضور داشتند.  روی یک ضدحمله گل خوردیم و بعد از آن تمرکز ما به هم ریخت و رو به بازی احساسی آوردیم و همین باعث شد تا گل های دوم و سوم را هم دریافت کنیم. دوست نداشتم به این شکل شکست بخوریم و امیدوار بودم با امتیاز به ایران برگردیم. البته هنوز هیچ چیز تمام نشده است و 4 بازی دیگر پیش رو داریم که 2 بازی در اصفهان مقابل هوادارانمان است و مطمئنم انتقام این شکست را از السد می گیریم.

وی در خصوص مصدومان سپاهان گفت: دست قلعه نویی روی نیمکت بسته است. کی روش 2 روز قبل از بازی مصدوم شد و بازیکنانی چون محسن مسلمان، محمد ایران پوریان را در اختیار نداشتیم. پورقاز و ولسیانی هم مصدوم بودند و با یک لشگر مصدوم به مصاف حریف رفتیم. اگر همه بازیکنان مان بودند، مطمئنا نماینده قطر را شکست می دادیم و الان صدر جدول بودیم.

او در خصوص شانس تیمش برای صعود از گروه و همچنین قهرمانی در لیگ برتر گفت: ما شانس زیادی برای صعود داریم. 3 امتیاز گرفتیم و 12 امتیاز دیگر در دسترس است. النصر تیم خوبی است اما اگر بتوانیم مقابل این تیم حداقل 4 امتیاز بگیریم و 2 بازی آینده خود در اصفهان را هم پیروز می شویم، می توانیم با یک نتیجه خوب حتی به عنوان صدرنشین صعود کنیم. این هفته بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم و باید برنده شویم تا اختلاف را با این تیم کم کنیم.  پرسپولیس تیم خوبی است و با یحیی گل محمدی هم بهتر شده است. همه چیز دست خودمان است و اگر هواداران استقبال خوبی کنند و حامی تیم باشند، می توانیم پرسپولیس را شکست دهیم و برای قهرمانی تلاش کنیم.

کیانی در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی و رد پیشنهاد این سمت از سوی قلعه نویی گفت: امیرخان کار حرفه ای را انجم داد و وسط فصل تیمی را رها نکرد که 2 سال عمرش را برای آن گذاشته بود. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و دوست دارم این تیم با اقتدار در همه مسابقات برنده شود و راهی جام جهانی شود. آقای اسکوچیچ کار درستی نکرد که تیم قبلی اش را به امان خدا رها کرد اما برای او آرزوی موفقیت دارم زیرا اسکوچیچ اکنون سرمربی تیم ملی کشورم است.

وی در پایان درباره شانس دعوت شدنش به تیم ملی گفت: در پست من بازیکنان خوبی داریم که یا لژیونر هستند و یا در تیم های خوب پایتخت بازی می کنند. امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی بازی من را هم ببیند زیرا دوست دارم در بخشی از موفقیت های تتیم ملی سهیم باشم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید