غزال نظر با اشاره به سختی‌ها فیلم شین گفت: پروژه نیز سختی خودش را داشت اما من آن‌قدر نقش سختی را بر عهده داشتم که ترجیح می‌دادم تمام تمرکزم را بر روی نقشم بگذارم و اینکه چه طور از پس این کار بربیایم.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: غزال نظر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که با فیلم‌ «شین» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد پس از اکران این فیلم در روز شنبه 19 بهمن در سینمای رسانه‌ها (پردیس سینما گالری ملت) در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو در خصوص تجربه همکاری با شهاب حسینی در این فیلم اظهار کرد: پیش از این با شهاب حسینی در فیلم «تنگنا»، «مقیمان ناکجا»، فیلم تئاتر «اعتراف» و فیلم «هزارتو» همکاری داشتم؛ شهاب حسینی بازیگر تیزهوشی است که بازی در کنار او همیشه تجربه خوبی است و همچنین حضور من در این فیلم و بودن در کنار عزیزان پیشکسوت نیز تجربه بسیار خوبی بود و خدا را شکر می‌کنم که افتخار بازی در این فیلم را داشتم.

وی در خصوص سختی‌های نقش خود در این فیلم توضیح داد: تجربه سخت و نقش سنگینی بود اما در تمام کار سعی می‌کردم نقش را باور کنم و با تمام وجود آن را ایفا کنم و باورپذیر آن را ارائه دهم امیدوارم این اتفاق افتاده باشد و مخاطبین نیز از کار بنده و فیلم «شین» استقبال کنند.

وی در همین راستا ادامه داد: پروژه نیز سختی خودش را داشت اما من آن‌قدر نقش سختی را بر عهده داشتم که ترجیح می‌دادم تمام تمرکزم را بر روی نقشم بگذارم و اینکه چه طور از پس این کار بربیایم؛ به همین دلیل از تمام جهان خارج از نقش و خارج از فضای فیلم ایزوله بودم و درگیر سختی‌هایی که عزیزان متحمل می‌شدند، نشدم و با حمایت همه دوستان توانستم این فضای امن خودم را داشته باشم و به نقشم فکر کنم.

بازیگر فیلم «هزارتو» پیرامون فعالیت‌های آینده خود اذعان کرد: در حال حاضر درگیر فیلمی نیستم اما پیشنهاد‌هایی داشتم که قطعی نشده و منتظرم جشنواره تمام شود.

وی در خصوص ترجیح خود برای بازی در سینما، تلویزیون و تئاتر تأکید کرد: اگر کار خوبی باشد که با تمام وجود بخواهم آن را انجام دهم همان‌طور که در خصوص دیگر فیلم‌هایم اتفاق افتاد برایم تفاوتی ندارد در کدام مدیوم باشد و با کمال میل قبول می‌کنم.

بازیگر فیلم «شین» در پایان در پاسخ به اینکه اگر این فیلم در بخش سودای سیمرغ چقدر شانس دریافت سیمرغ داشت، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم چه بگویم و یکسری از دوستان هستند که نظر آن‌ها اعمال می‌شود و شاید باید آن‌ها ببینند و نظر دهند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید