نشست رسانه ای فیلم خوب بد جلف٢:ارتش سری با حضور پیمان قاسم خانی(کارگردان)، محسن چگینی(تهیه کننده)، پژمان جمشیدی، ریحانه پارسا، سام درخشانی و حامد کمیلی(بازیگران) و علیرضا مجمع(منتقد) برگزار شد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: نشست خبری فیلم "خوب بد جلف ٢ : ارتش سری" به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی در پردیس ملت با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار شد.

اجرای این نشست بر عهده منصور ضابطیان بود.

نشست رسانه ای فیلم خوب بد جلف٢:ارتش سری با حضور پیمان قاسم خانی(کارگردان)، محسن چگینی(تهیه کننده)، پژمان جمشیدی، ریحانه پارسا، سام درخشانی و حامد کمیلی(بازیگران) و علیرضا مجمع(منتقد) برگزار شد.

پیمان قاسم خانی در ابتدای جلسه اعلام کرد متاسفانه ما دیر به ارشاد اعلام کردیم، اما این فیلم را مشترک با آمحسن چگینی ساختیم.

وی در خصوص جایگاه فیلم کمدی در جشنواره فجر اذعان کرد : به نظر ما فیلم کمدی هیچ جایگاهی در جشنواره ندارد و صرفا برای ما حضور در جشنواره به عنوان یک ویترین بود که در اکران به کمک ما بیاید.

قاسم خانی در خصوص اینکه آیا برای گیشه فیلم می سازد گفت : اصلا برای گیشه فیلمی نمی نویسم و برای خنده گرفتن از مخاطب و گیشه موفق هرگز به کسی باج نمی دهم.

وی در خصوص ظاهر وتیپ حامد کمیلی به فیلم ایتالیا ایتالیا گفت : بله من این فیلم رو دیدم، خیلی برای ما جذاب بود، اما هیچ ربطی به آن ندارد و اگر هم داشته باشد بسیار خوشحالم زیرا فیلم بسیار خوبی است.

کارگردان این فیلم در خصوص نقش کوتاه ستاره پسیانی در این فیلم گفت : فیلم ابتدایی ١٧٨ دقیقه بود و پس از تدوین به نسخه ١١٧ دقیقه ای رسیدیم و باید از ستاره پسیانی عذر خواهی کنم که بخشی از سکانس هایش متاسفانه به خاطر سانسور از فیلم حذف شد.

وی در همین راستا افزود : همین سانسور موجب شد تا نقش ستاره پسیانی در فیلم کوتاه شود.

محسن چگینی در خصوص رقم دستمزد بازیگران گفت : این مسئله بسیار شخصی است و نمی توان آن را رسانه‌ای کرد.

سام درخشانی در خصوص بازی در نقش های کمدی گفت : بنده سعی کردم امسال نقش های درام را هم ایفا کنم و تلاش می کنم که این تعادل در کارهایم را بین کار کمدی و درام رعایت کنم.

ریحانه پارسا در خصوص این فیلم گفت : فیلم خوب جلف ٢ در واقع معرفی من در سینما است.

حامد کمیلی در خصوص حضورش در این فیلم گفت : از قدیم این کنجکاوی را داشتم که ژانر های مختلفی را تجربه کنم، به نظر من تجربه جدیدی بود و از انتخابم بسیار راضی هستم.

گوهر خیراندیش که در خارج از کشور به سر می برد، در تماس تلفنی با مجری جشنواره از کل عوامل فیلم علی الخصوص تهیه کننده و کارگردان فیلم تشکر کرد.

وی در ادمه در خصوص برگشت گفت بنده برای برگزاری مراسم نامزدی دخترم به خارج از کشور آمادم و متاسفانه مسائلی که این اواخر کشور و مردم ما را درگیر کرد، کمی برگشت بنده را به تاخیر انداخت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید