پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی کره درباره بازی امروز برابر قرقیزستان گفت: هدف‌مان همانند بازی نخست است و برای پیروزی تلاش می‌کنیم. مهیای صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا می‌شویم و بازی با قرقیزستان سخت خواهد بود.

روز گذشته دور دوم جام ملت‌های آسیا در حالی به پایان رسید که امارات شانس خود را برای صعود زنده نگه داشت و اردن با کسب دومین پیروزی خود را به عنوان یکی از پدیده‌های جدی این دوره از مسابقات معرفی کرد.

امروز نیز در ادامه این بازی‌های استرالیا در حالی به میدان می‌‍رود که امیدوار است با شکست فلسطین صعودش به مرحله بعد در اختیار خودش و البته بازی سومش باشد.

مایل مهاجم تیم استرالیا با اشاره به بازی پیشین و ترکیب بازی دفاعی اردن گفت: به هواداران خود قول می دهیم که برمی گردیم. ما به عنوان قهرمان دوره قبل بازی ها وارد مسابقات شدیم و شرایط را در بازی های بعدی تغییر خواهیم داد.

استرالیا امیدوار است پس از غلبه به فلسطین در بازی بعد هم سوریه را شکست دهد و به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کند، اتفاقی که هرچند دور از تصور نیست ولی این رقابت‌ها به ما ثابت کرد فلسطین جنگ زده و سوریه حذف شده را هم نباید دست کم گرفت.

رقابت دو مربی کهنه‌کار

بازی دوم امروز بین فیلیپین و چین است. چینی‌ها هر چند در بازی اول با یک کامبک قرقیزستان را برد، اما برد تیم لیپی آن چنان که باید و شاید اطمینان بخش نبود.در طرف مقابل ویتنام اریکسون باوجود شکست با یک گل در برابر کره جنوبی بسیار شاداب و سرحال است و بازی قبل هم روی یک اشتباه گل خوردند.مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی فوتبال چین در کنفرانس پیش خبری پیش از بازی با فیلیپین با اشاره به سبک بازی رقیب خود گفت:: هر چند حریف ما فیلیپین نام دارد اما بیشتر بازیکنان این تیم در اروپا پرورش یافته‌اند.

سبک سرعتی و مقاومت بدنی آنها بیشتر شبیه تیم‌های اروپایی است. فیلیپین در بازی اول خود برابر کره‌جنوبی شکست خورد و قطعا فردا می‌خواهد به پیروزی برسد.فیلیپین در صورت شکست باید چشم به بازی سوم و البته صعود به عنوان یکی از تیم‌های سوم گروه‌های جام ملت‌های آسیا فکر کند.

کره جنوبی کار قرقیزها را تمام می‌کند؟

در بازی آخر امروز کره جنوبی در حالی به مصاف قرقیزستان می‌رود که می‌خواد با پیروزی برابر رقیب کم تجربه خود صعود خود را قطعی کند.

از سوی دیگر قرقیزستان هم با توجه به بازی اول جذابی که در برابر چین ارائه داد امیدوار است بتوانده مدعی قهرمانی را سورپرایز کند و با پیروزی در برابر کره جنوبی شانس صعود خود را زنده نگه دارد.

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی کره درباره بازی امروز برابر قرقیزستان گفت: هدف‌مان همانند بازی نخست است و برای پیروزی تلاش می‌کنیم. مهیای صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا می‌شویم و بازی با قرقیزستان سخت خواهد بود.

الکساندر کریستینین، سرمربی روسی تیم ملی قرقیزستان نیز در این نشست خبری اظهار داشت: کره‌جنوبی یکی از بهترین تیم‌های آسیا است اما قرقیزستان خود را مهیای این دیدار می‌کند. بازی سخت و هیجا‌ن‌انگیزی را برای هر 2 تیم کره‌جنوبی و قرقیزستان پیش‌بینی می‌کنم.

کد خبرنگار: ۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید