به مناسبت اعلام نهایی نتایج آثار سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، به بررسی و معرفی فیلم های حاضر در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهیم پرداخت، پانزدهمین فیلم حاضر در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر فیلم «خوب، بد، جلف 2 : ارتش سری» به نویسندگی و کارگردانی «پیمان قاسم خانی» و تهیه کنندگی «محسن چگینی» است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : با اعلام نهایی نتایج آثار سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2 : ارتش سری» به نویسندگی و کارگردانی «پیمان قاسم خانی» و تهیه کنندگی «محسن چگینی» به عنوان یکی از حاضران این دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید :

بررسی فیلم «روز بلوا» / فیلمی در خصوص مسائل روز کشور

بررسی فیلم «مغز استخوان» / نگاهی ویژه به طیف مخاطب عام نسبت به فیلم قبلی کارگردان

«خوب،بد،جلف۲: ارتش سری» دومین فیلم بلند سینمایی پیمان قاسم خانی در مقام کارگردان در ژانری کمدی است که امسال در بخش سودای سیمرغ به رقابت می‌پردازد.

نسخه قبلی این فیلم با عنوان «خوب، بد، جلف» با بازی حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی و ... آخرین فیلم اکران شده او بود،پیمان قاسم خانی پیش از این نگارش فیلمنامه های سینمایی «دختری با کفشهای کتانی»، «سن پطرزبورگ»، «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰»، «مارمولک»، «نقاب»، «ورود آقایان ممنوع» و سریالهایی نظیر : «پاورچین»،‌«نقطه چین»، «شب‌های برره»، «مرد هزار چهره»، «ساختمان پزشکان»  و ...  را در کارنامه هنری خود دارد.

بررسی فیلم «دوزیست» / فیلمی اجتماعی و پر بازیگر

بررسی فیلم «درخت گردو» / فیلمی در خصوص بمباران شیمیایی سردشت

قسمت اول «خوب، بد، جلف» در سال ٩۵ با استقبال مخاطبان مواجه شد و در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت و توانست دیپلم افتخار بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را کسب کند، در سری اول این فیلم شاهد موقعیت های طنز زیادی بودیم و در هر لحظه مخاطب با خنده همراه بود و در سری جدید این فیلم موقعیت های جدیدی برای دو شخصیت اصلی این فیلم با بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی خواهیم بود.

بررسی فیلم «آن شب» / فیلمی معمایی و رمز آلود در ژانر وحشت

«خوب بد جلف 2 : ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی محصول سال ۱۳۹۸ که با حضور بازیگران سرشناس دنیای هنر که از خردادماه امسال جلوی دوربین رفته بود و بعد از گذشت بیش از یکماه به پایان رسید، پیش از این سام درخشانی و پژمان جمشیدی که در قسمت نخست این فیلم سینمایی نیز ایفاگر نقش اصلی بودند و بازیگران جدید به نوبت در لوکیشن ها حاضر شده و مرحله ضبط و فیلمبرداری را به پایان رساندند.

بررسی فیلم «آبادان یازده ۶۰» / اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس

داستان در ادامه همان قسمت اول این فیلم و در یک فضای متفاوت به روایت زندگی حرفه‌ای سام درخشانی و پژمان جمشیدی زوج موفق فصل اول فیلم خوب بد جلف می پردازد، فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده و این روزها گروه تدوین و آماده سازی فیلم مشغول طی مراحل پایانی برای رساندن به موقع فیلم به اکران هستند.

بررسی فیلم «ابر بارانش گرفته» / داستان و فرمی متفاوت در ادامه فیلم‌های پیشین مجید برزگر

پیمان قاسم خانی که پیش از این تجربه نوشتن فیلمنامه های کمدی پر فروش را در کارنامه خود دارد اولین فیلم سینمایی خود را با نام «خو، بد،جلف» جلوی دوربین برد این فیلم با فروش ۱۶ میلیارد جز پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران در سال ۹۶ شد.

بررسی فیلم «روز صفر» / فیلمی اجتماعی با پرداکشن بالا در خصوص عبدالمالک ریگی

پیمان قاسم خانی با انتخاب بازیگران اصلی فیلمش، مثلثی را ایجاد کرده که با بده بستان هایی به دور از دیالوگ هایی نخ نما و تکراری مخاطب را می خندانند؛ اگر چه سام درخشانی و پژمان جمشیدی در سکانس هایی از فیلم مخاطب را به یاد سریال «پژمان» نوشته قاسم خانی، به کارگردانی سروش صحت می اندازند، اما استفاده درست قاسم خانی از توانایی بازیگرانش، این تکراری بودن را از یاد مخاطب می برد.

بررسی فیلم «تومان» / فیلمی با محوریت جاه طلبی جوانان

«مانی حقیقی» نقش یک کارگردان هنری سینما را بر عهده دارد که به اصرار تهیه کننده‌اش با بازی «ویشکا آسایش» باید از دو بازیگر تجاری یعنی «پژمان جمشیدی» و «سام درخشانی» برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند؛ مانی با حضور این دو بازیگر موافق نیست؛ با این وجود شرطش این است که پژمان و سام دوره آموزشی کوتاه مدتی را بگذرانند تا به نقش هایشان نزدیک شوند و ...

بررسی فیلم «بی صدا حلزون» / فیلمی در خصوص ناشنوایان

«حمید فرخ نژاد» در نقش سرگرد آگاهی، به اصرار کارگردان فیلم یعنی «مانی حقیقی» برای دوره آموزشی کوتاه مدتی به سراغ سام و پژمان میاد تا تحت آموزش قرار بگیرند و درگیر پرونده قتلی می شوند که ماجراهایی اتفاق می افتد و ...

بررسی فیلم «خورشید» / فیلم اجتماعی با موضوع کودکان کار

«سام درخشانی» در نقش بازیگر تجاری بانام خودش هست که بنا به اصرار سرمایه گذار پروژه در فیلم «مانی حقیقی» در نقش پلیس ایفای نقش می کند؛ مانی با حضور این بازیگر موافق نیست؛ با این وجود شرطش این است که سام دوره آموزشی کوتاه مدتی را با سرگرد آگاهی یعنی «حمید فرخ نژاد» بگذراند تا به نقشش نزدیک شود و ...

بررسی فیلم «عامه پسند» / روایت داستان در فضای بانوان جامعه

«پژمان جمشیدی» در نقش بازیگر تجاری بانام خودش هست که بنا به اصرار سرمایه گذار پروژه در فیلم «مانی حقیقی» در نقش پلیس ایفای نقش می کند؛ مانی با حضور این بازیگر موافق نیست؛ با این وجود شرطش این است که سام دوره آموزشی کوتاه مدتی را با سرگرد آگاهی یعنی حمید فرخ نژاد بگذراند تا به نقشش نزدیک شود و ...

بررسی فیلم «قصیده گاو سفید» / دومین فیلم بهتاش صناعی‌ها

«ویشکا آسایش» نقش یک تهیه کننده به نام خانم آزاده را بر عهده دارد که به اصرار سرمایه گذارش باید از دو بازیگر تجاری یعنی «پژمان جمشیدی» و «سام درخشانی» برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند؛ خانم آزاده برای ساخت این فیلم به سراغ «مانی حقیقی» میرود و از او می خواهد از سام و پژمان درفیلمش استفاده کند و ...

بررسی فیلم «سه کام حبس» / فیلمی با سوژه ملتهب در فضای اجتماعی

«شایان شفابخش»طراحی پوسترفیلم را به عهده داشته و «حمید حمیدی»طراح لوگوی آن است.

فهرست عوامل فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲ : ارتش سری»

کارگردان : پیمان قاسم خانی

نویسنده : پیمان قاسم خانی

تهیه‌کننده : محسن چگینی

بازیگران : پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، شکیب شجره و ...

دستیارکارگردان و مدیر برنامه ریزی : پوپک مظفری

جانشین تولید : محمد جمشیدی

مدیر فیلمبرداری : حسین جلیلی

طراح صحنه : آیدین ظریف

طراح گریم : عباس عباسی

طراح لباس : رعنا امینی

صدابردار : داریوش صادق پور

تدوین : میثم مولایی

موسیقی : امیر توسلی

منشی صحنه : بهناز تاجیک

جلوه های ویژه میدانی : ایمان کرمیان

مدیر تدارکات : نیما فکوری

عکاس : کورش جوان

روابط عمومی و تبلیغات : امیر کرابی

تیزر فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲ : ارتش سری»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید