مهرداد بهلولی، پزشک معالج محمدرضا شجریان گفت: حال عمومی ایشان نسبت به روز مراجعه خیلی بهتر است و احتمالا امروز یا فردا مرخص شوند.

«محمدرضا شجریان» اسطوره آواز ایران که در بیمارستان بستری بود تا فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.

به گزارش سلام نو، مهرداد بهلولی پزشک معالج محمدرضا شجریان درباره آخرین وضعیت این هنرمند پیشکسوت گفت: وضعیت جسمانی و حال عمومی ایشان نسبت به روز مراجعه خیلی بهتر است و احتمالاً ظرف امروز یا فردا از بیمارستان مرخص می‌شوند.

بهلولی که پزشک معالج وحید شمسایی (بازیکن تیم ملی فوتسال) هم بوده، درباره آخرین وضعیت محمدرضا شجریان توضیح داد: الان در بخش سی‌سی‌یو هستند، اما صرفاً برای اینکه ایشان را از معرض ملاقات‌های بی‌شمار احتمالی مصون بداریم تا اذیت نشوند.

وی یادآور شد: استاد شجریان طی ۲ سال و نیم گذشته که از آمریکا بازگشتند، این دفعه چندمی است که در بیمارستان بستری می‌شوند و کسی هم متوجه نشده بود اما متأسفانه این بار موضوع خبری شد. چون ایشان به طور متناوب می‌آیند چکاپ‌ها،‌ آزمایش‌های خون و عکس ریه را انجام می‌دهند؛ معمولاً دو یا سه روز در بیمارستان می‌مانند و سپس به منزل تشریف می‌برند. تیم ما در بیمارستان یا منزل به طور متناوب در خدمت ایشان بوده است و از این پس هم خواهد بود.

دکتر بهلوی در پایان گفت: استاد شجریان در دل همه ما جا دارند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که هر چه برای ایشان لازم است انجام دهیم. خوشبختانه شرایط عمومی ایشان نسبت به دو روز قبل بسیار بهتر است و فکر می‌کنم مشکلی برای مرخص‌شدن از بیمارستان نداشته باشند.

/رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید