حامد شریفان بهترین راگبی باز مسابقات آسیایی 2015 با اشاره به اینکه تیم ملی راگبی ایران سهمیه ای برای حضور در المپیک 2020 را ندارد شرط این اتفاق را بهبود رتبه تیم دانست.

به گزارش سلام نو،بهترین راگبی باز مسابقات آسیایی 2015 در هندوستان گفت: افزایش رنکینگ لازمه حضور تیم راگبی ایران در المپیک است.

حامد شریفان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تیم ملی راگبی ایران سهمیه ای برای حضور در المپیک 2020 را ندارد، افزود: لازمه حضور تیم ملی راگبی حضور در مسابقات مختلف آسیایی و ...، افزایش رنکینگ است.

وی با بیان اینکه بهترین مقام تیم راگبی در تاریخ ایران در مسابقات آسیایی 2015 در هندوستان بود که ایران قهرمان مسابقات شد، ادامه داد: در این دور از مسابقات حتی من به عنوان بهترین راگبی باز انتخاب شدم و بعد از آن در سال 2018 تیم ایران در مسابقات آسیایی لبنان حضور پیدا کرد و به مقام نائب قهرمانی رسید.

شریفان اظهارکرد: اما از آن سال به بعد دیگر تیم ایران در هیچ مسابقه ای حضور نیافت و عامل اصلی عدم حضور تیم ملی ایران در مسابقات راگبی نیز مسائل و مشکلات اقتصادی بوده است.

وی با اشاره به اینکه دوباره تیم ملی راگبی تشکیل شده و من از نیز برای حضور در تیم ملی دعوت شده است، تصریح کرد: مسابقات آسیایی قطر در بهار سال آینده در پیش است اما هنوز مشخص نیست که آیا از ایران نیز تیم اعزام خواهد شد و یا خیر.

وی ادامه داد: علاوه بر آن ایران درخواست میزبانی این دور از مسابقات را داده بود که به قطر داده شد و اگر این امر برای ایران اتفاق می افتاد رتبه ایران در این رشته ورزشی بالا می رفت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید