مرکز مطالعه افکار عمومی روسیه اعلام کرد نتایج آخرین نظرسنجی نشلن می‌دهد محبوبیت ولادیمیر پوتین به دلیل طرح وی برای کاهش اختیارات رییس جمهوری و افزایش خدمات اجتماعی رو به افزایش است.

به گزارش سلام نو، نتایج آخرین نظرسنجی مرکز مطالعه افکار عمومی روسیه حاکی از افزایش محبوبیت «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه به دلیل طرح وی برای کاهش اختیارات رییس جمهوری و افزایش خدمات اجتماعی است.

مرکز مطالعه افکار عمومی روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که ۶۷ درصد شرکت کنندگان نظرسنجی پس از سخنان پوتین در مجمع فدرال روسیه (در روز چهارشنبه هفته گذشته) از وی حمایت کردند.

این در حالی است که سطح محبوبیت پوتین یک روز پیش از این سخنرانی، ۶۴ درصد بود.

۶۰ درصد شرکت کنندگان سخنان پوتین در پیام سالانه به مجمع فدرال را جالب خواندند و ۳۰ درصد نیز این سخنان را مثبت ارزیابی کردند.

در این نظرسنجی ۱۶۰۰ نفر بالای ۱۸ سال شرکت کردند.

گفتنی است روز چهارشنبه پوتین در سخنان خود ازجمله به تدابیر مالی دولت برای حمایت از خانواده ها و پرداخت پاداش به افراد دارای فرزند و بهبودی وضع کودکستان ها و مراکز درمانی در روسیه اشاره کرد.

پوتین همچنین از اصلاحات در ساختار حکومت روسیه و اصلاح قانون اساسی این کشور سخن گفت و پس از سخنرانی وی در مجمع فدرال (پارلمان روسیه) دولت این کشور که محبوبیت چندانی در جامعه روسیه نداشت، استعفا داد.

سطح محبوبیت پوتین در ماه دسامبر سال گذشته ۶۲.۵ درصد اعلام شده بود.

در نظرسنجی که بهمن ماه سال ۹۷ در روسیه انجام گرفت ۶۲.۱ درصد از پوتین حمایت کردند.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید