امارات در شرایطی مقابل بحرین به تساوی رسید که یک تلفات در بازی افتتاحیه داشت و آن هم مصدومیت سیف راشد وینگر تکنیکی این تیم بود. رسانه های امارات خبر داده اند این بازیکن که در تیم الشارجه بازی می کند، دیدار دوم تیم ملی امارات برابر هند را از دست می دهد

سلام نو - سرویس ورزشی: دور دوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در حالی ساعت 14:30 امروز با بازی بحرین و تایلند آغاز می‌شود که دور اول این رقابت‌ها پر از شکست‌ها و پیروزی رنگارنگ به خصوص شکست 4-1 تایلند از هند بود.

شکست از هند برای رقیب تایلندی بسیار گران تمام شد. در نهایت این نتیجه باعث شد میلوان رایواچ شغل خود را از دست داده و به اولین مربی اخراجی جام تبدیل شود.

با تصمیم فدراسیون فوتبال تایلند، قرار است فعلا سیریساک یودرایتای به طور موقت مسئولیت فنی تیم ملی تایلند را بر عهده گیرد و در دومین دیدار مرحله گروهی مقابل بحرین، وی روی نیمکت قرار خواهد گرفت.

سومات پومپامونگ، رئیس فدراسیون تایلند با اعلام این خبر گفت: این سبک بازی، تیمی نبود که نه تنها فدراسیون، بلکه مردم تایلند آن را حمایت می کردند و به همین دلیل من پایان همکاری با میلوان رایواچ را اعلام می کنم.

در طرف مقابل اما بحرین در بازی نخست خود توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با گرفتن یک امتیاز از میزبان امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارد و حالا شانس این را داشته باشد که با شکست تایلند تا حدی صعود خود را قطعی کند.

بحرین که در دیدار اول با هماهنگی و برنامه توانست امارات میزبان را سرمربی نامدارش زمین‌گیر کند امیدوار است بتواند امروز هم تایلند بحران زنده را در هم بکوبد و بازی سوم را فشار کم‌تری طی کند.

شگفتی ادامه پیدا می‌کند؟

اردن پس از این که توانست در یک اتفاق نادر با یک گل استرالیا را شکست دهد و به یکی از پدیده‌های دور اول رقابت‌ها تبدیل شود امروز به مصاف سوریه می‌‎رود، سوریه‌ای که به دنبال پیروزی در برابر اردن و جبران تساوی مقابل فلسطین است.

بسیاری از کارشناسان برد اردن در بازی قبل را شانسی و غیر عادلانه می‌دانند، نظری که اردنی‌ها امروز می‌خواهند خلافش را ثابت کنند و نشان بدهند لیاقت برد نخست را داشته‌اند.

یاسین بخیت، بازیکن اردن می‌گوید: برد مقابل استرالیا هرگز شانسی نبود. متاسفانه برخی می گویند ما شانسی برنده شدیم، در صورتی که ما تمرین و تلاش کردیم و بر اساس تاکتیک و زحمتی که کشیدیم موفق به پیروزی شدیم. این برد مسئولیت ما را سخت تر می کند. باید بتوانیم در بازی های بعدی نیز عملکرد خوبی برجای بگذاریم و موفق شویم.

در آن سوی میدان سرمربی آلمان سوریه هم به شدت دنبال برد است. او بعد از تساوی برابر فلسطین گفت که "تساوی برابر فلسطین برایمان باخت است اما مطمئنا در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر خواهیم شد.."

ستارگان سوریه هم بعد از بازی با فلسطین قول داده‌اند که در بازی بعد تساوی برابر فلسطین را جبران کنند. باید دید اردن در اثبات خود موفق‌تر خواهد بود یا سوریه؟

تلاش میزبان برای حفظ آبرو!

بازی سوم امروز بین هند و امارات است. هندی‌های جوان و جویای نام مایلند با پیروزی دوم رسما خود را پدیده جام معرفی کنند و بگویند چهار به ویتنام اتفاقی نبود، امارات هم به شدت دنبال پیروزی در بازی دوم است، اتفاقی که اگر نیافتد میزبان را به بحران وارد می‌کند.

امارات در شرایطی مقابل بحرین به تساوی رسید که یک تلفات در بازی افتتاحیه داشت و آن هم مصدومیت سیف راشد وینگر تکنیکی این تیم بود. رسانه های امارات خبر داده اند این بازیکن که در تیم الشارجه بازی می کند، دیدار دوم تیم ملی امارات برابر هند را از دست می دهد و حتی امکان دارد در ادامه هم دچار مشکل شود تا مشکلات امارتی‌ها دو چندان شود.

با این همه اماراتی در ابتکاری پنج هزار بلیط دیدار برابر هند و تمام بلیت‌های بازی با تایلند را رایگان اعلام کردند تا شاید شانس خود برای صعود به مرحله بعد را افزایش دهند.

کد خبرنگار: ۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید