رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد به دانشجویان توصیه می‌کنم با حرکت در مسیر انسان‌های والا، مردم را نیز راهبری کنند.

به گزارش سلام نو، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی با تاکید بر این که دانشجویان حرکت در مسیر انسان‌های بزرگ را راهبری کنند، گفت: ما مسیر طولانی در این زمینه داریم و توصیه‌ام به دانشجویان این است که علاوه بر خود در این مسیر حرکت می‌کند مردم را نیز راهبری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب در خصوص شخصیت و مقام شهید سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی مظهر اقتدار کشور و نمونه‌ای از اخلاص و علاقه به مردم بود و در عین حال جزو مظلومان عالم به شمار می‌رفت

وی ادامه داد: می‌توان از او به عنوان نماد انسان والا و مخلص در مسیر خداوند یاد کرد و همانطور که ملاحظه شد حضور حماسی مردم نوعی قدرشناسی از از زحمات این سردار بزرگ و  شهید والامقام است.

حجت الاسلام رستمی در ادامه تصریح کرد: مردم امروز با حضور خود در مراسم وداع با شهید سردار قاسم سلیمانی شناخت دقیق شرایط را در عالی ترین سطح نشان دادند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها همچنین خاطر نشان کرد: اگر کسی برای خدا حرکت کند خدا به او هم عزت دنیا و هم سعادت آخرت را عنایت خواهد کرد. سردار سلیمانی نیز هم در دنیا عزت داشت و هم سعادت آخری را از آن خود کرد.

رستمی در پایان ضمن توصیه‌ای به دانشجویان تاکید کرد: ما مسیر طولانی برای پیشرفت و به سرانجام رساندن اهداف خود داریم که این اهداف همان اهداف انسان‌های متعالی است. در این مسیر سختی‌ها و ناگواری‌هایی وجود دارد که جریان دانشگاه و دانشجو باید در این مسیر بتوانند هم خود درست حرکت کرده و هم مردم را راهبری کنند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید