ز سال ۲۰۱۶میلادی تاکنون ۲۳ هزار نفر به بی‌خانمان‌ها در انگلیس اضافه شده این یعنی هر دویست روز یک نفر به لیست بی خانه‌های انگلیسی افزوده شده است و وضعیت روز به روز بحرانی‌تر شده.

تحقیقات جدید نشان می دهد از سال ۲۰۱۶میلادی تاکنون ۲۳ هزار نفر به بی‌خانمان‌ها در انگلیس اضافه شده به طوری که از هر ۲۰۰ نفر در حال حاضر یک نفر در این کشور بی‌خانمان است.

به گزارش سلام نو تارنمای انگلیسی «ولزآنلاین» نتایج این تحقیقات موسسه خیریه «شلتر» در انگلیس نشان می دهد که تعداد افراد بی خانمانِ این کشور به ۲۸۰ هزار نفر رسیده است که افزایشی ۲۳ هزار نفری را از سال ۲۰۱۶ دارد.

این تحقیقات بر اساس تحلیل آمار مربوط به محل خواب و اسکان موقت در کنار آمار خدمات اجتماعی انگلیس بدست آمده است. در گزارش مرکز شلتر تحت عنوان «این انگلیس است: تصویری از بی خانمانی در سال ۲۰۱۹»آمده است شمار بی خانمان ها بدلیل وجود بی خانمانی بدون مدرک حتی می تواند بسیار بیشتر باشد.

بر اساس این تحقیقات وضعیت بی خانمانی در لندن بدتر است و از هر ۵۲ نفر یک نفر در پایتخت بی خانمان است.  منطقه نیوهام لندن در صدر این فهرست قرار دارد و از هر ۲۴ نفر یک نفر بی خانمان است.

موسسه شلتر قبلا گزارش داده بود هر هشت دقیقه، یک کودک در بریتانیا بی‌خانمان می‌شود؛ آماری که نشان می‌دهد بی‌خانمانی در این کشور به بالاترین نرخ از سال ۲۰۰۶ تاکنون رسیده است.

در همه‌پرسی سال ۲۰۱۶ خروج انگلیس از اتحادیه اروپا احزاب دست راستی موفق شدند تا اصلی‌ترین عامل گسترش بی‌خانمانی و فقر در این کشور را به آمار بالای مهاجران نسبت داده که درنتیجه آن مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا رأی دادند.

با این ‌حال تشدید معضل بی‌خانمانی و تعمیق شکاف طبقاتی در جامعه، بر اساس آماری که از داخل این کشور ارائه می شود  همچنان در خیابان های این  کشور در حال افزایش است.

پروندهٔ خبری

برگزیت

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید