۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
کد خبر: 37233539

محمدرضا بهروز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: یک دختر دو ساله با عارضه خاص مادرزادی، که معده و قسمتی از روده‌ها به علت نقص در دیواره دیافراگم در قفسه سینه بیمار از مرگ نجات یافت.

یک متخصص اطفال در تربت حیدریه، با تشخیص عارضه خاص مادرزادی یک دختر دو ساله موجب نجات جان او شد.

به گزارش سلام نو، محمدرضا بهروز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با توجه به مراجعه این کودک با علامت استفراغ متناوب به کلینیک تخصصی احمدیه، آزمایشات ابتدایی روی بیمار انجام شد که در این آزمایش‌ها مورد خاصی مشاهده نشد.

او ادامه داد: با توجه به تداوم وضعیت بیمار، دستگاه گوارش او مورد بررسی قرار گرفت که پس از این آزمایش مشخص شد در رویدادی نادر معده و قسمتی از روده‌ها به علت نقص در دیواره دیافراگم در قفسه سینه بیمار است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:این عارضه از بدو تولد همراه بیمار بوده است پس از انجام مراقبت‌های اولیه، جراحی بیمار در بیمارستانی در مشهد مقدس انجام شد و هم اکنون نیز حال عمومی این کودک ۲ ساله مطلوب گزارش شده است.

بهروز ادامه داد: یاسر سلحشور متخصص اطفال کلینیک تخصصی احمدیه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، پزشکی بود که موفق شد این عارضه را در بیمار تشخیص دهد و موجب نجات جان او شود./رکنا

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید