بعضی از مردم ثروتمند دنیا کلکسیون هایی نظیر کبریت ،عکس های قدیمی  ،سفرهای خاص ساعت ،ماشین ،عینک، کیف و یا هر چیز دیگر را علاقه دارند جمع آوری می کنند .

در این مطلب از سلام نو قصد داریم کلکسیون بعضی از افراد ثروتمند را به شما معرفی کنیم .

یکی از سرگرمی های مفیدی که افراد ثروتمند دنیا به آن علاقه دارند انجام کارهای بشردوستانه می باشد به طوری که طبق آماری که در سال ۲۰۱۸ داده شده است ۵۲ درصد از میلیاردرهای دنیا میزان زیادی از درآمد خود را برای انجام امور خیریه اهدا کردند ولی در بین این افراد میلیاردرهایی هم وجود دارند که درآمد خود را وقف جمع آوری کلکسیون های خاص می کنند در ادامه نگاهی به کلکسیون های شخصی بعضی از میلیاردرهای جهان می‌اندازیم .

کایلی جنر

کایلی جنر یکی از جوانت رین میلیاردرهای جهان می باشد که کلکسیون شخصی کایلی کیف های برند و لوکس می باشد و در یوتیوب به صورت ویدیو کلکسیون های خود را در معرض نمایش می گذارد از جمله برندهایی که کایلی جنر علاقه به آن دارد برند کیف هایی نظیر لویی ویتون شنل گوچی و هرمس میب اشد که در یک کمد که مختص کیف های خود می باشد قرار می دهد.

برآورد قیمت کلکسیون کایلی‌جنر مبلغی حدود ۴۴۰ هزار دلار رقم زده شده است. ثروت اصلی جنر یک میلیارد دلار می باشد.

بیل گیتس

مدیرعامل شرکت مایکروسافت که دوره ای در صدر فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار داشت علاقه به جمع آوری ماشین های اسپرت لوکس دارد. از جمله ماشین های کلکسیون بیل گیتس می‌توان به پورشه مدل ۹۱۱ جگوار مدل ایکس جی 6 و پورشه کاره را کابرویلت مدل ۹۶۴ پورشه کوپه مدل ۹۵۹ که مربوط به سال ۱۹۸۸ می باشد و یک فراری مدل ۳۴۸ که نزدیک به ۶۵۰ هزار دلار ارزش دارد  ،اشاره کرد.

ثروت بیل گیتس 5/96 میلیارد دلار می باشد.

جف بزوس

جف بزوس که در حال حاضر ثروتمندترین فرد دنیا محسوب می‌شود در سال ۲۰۱۳ سه هفته را در یک زیردریایی بهکار جمع‌آوری راکت های کمکی استفاده شده در ماموریت آپولو ۱۱ از کف اقیانوس گذراند ثروت امروزه بزوس 131 میلیارد دلار می باشد جف بزوس در سال ۲۰۱۳ بیان کرد وقتی پنج سال داشته است آپولو ۱۱ را در تلویزیون دیده است و از همان کودکی موجب شد که علاقه بسیار زیادی به علم مهندسی و اکتشاف داشته‌ باشد. از حدود یک سال قبل از شروع سفر با زیردریایی با متخصص های بسیاری درباره امکان پذیر بودن بازیابی موتور های سفینه آپولو ۱۱ صحبت کرده است موتورهایی که مأموریت بشر به ماه را کلید زدند. بزوس موفق شد چندی از دست ساخته های آژانس فضایی ناسا را از کف اقیانوس پیدا کند .

مایکل دل

موسس شرکت دل علاقه به جمع آوری عکسهای قدیمی دارد و کلکسیونی از عکس های قدیمی دارد که در سال ۲۰۱۰ ، ۱۸۵ هزار قطعه عکس که متعلق به قرن بیستم بود را خریداری کرد که ارزش این کلکسیون ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است و ثروت دل ۳۵.۸ میلیارد دلار می باشد که عکس های خود را به دانشگاه تگزاس در شهر آستین قرض داده است.

جی زی

جی زی علاقه به جمع آوری کلکسیون ساعت دارد جی زی چند ساعت از برندهای رولکس ادمارس پیگت و ریچارد میل را جمع‌آوری کرده است تنهایی یکی از ساعت های کلکسیون جی زی ۱۲ هزار و چهارصد دلار قیمت دارد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید