علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، از گرفتار شدن 35 خودرو در برف و کولاک خبر داد و گفت: راهداران این استان توانستند که این خودورها را رها و امدادرسانی کنند.

۳۵ خودرو گرفتار در برف توسط راهداران استان مرکزی رها سازی‌ شدند و نگرانی مسافران به پایان رسید.

به گزارش سلام نو،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ۳۵ خودرو گرفتار در برف توسط راهداران این استان رهاسازی و به سرنشینان آن‌ها امدادرسانی‌ شد.

«علی زندی‌فر» روز چهارشنبه  افزود: این خودروها توسط گروه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در مدت ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان رهاسازی و امدادرسانی شده‌اند.

وی ادامه داد: پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر باند از جاده‌های استان مرکزی در این مدت توسط یکصد و ده دستگاه از ماشین آلات راهداری و  ۱۴۰  نیروی راهداری؛ برفروبی و پاکسازی شده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: یک هزار و ۸۰۰ تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از لغزندگی و حوادث احتمالی در جاده‌های استان پخش شده‌است.

زندی فر بیشترین بارش برف در این مدت را مربوط به حوزه شهرستان شازند عنوان کرد و گفت: بارش ها اکنون در سطح استان قطع شده و  تمامی جاده‌های استان باز و تردد به صورت عادی و روان در آنها جریان دارد،هر چند جاده ساوه- همدان قدیم و جاده اراک - خمین محدوده روستای ورچه دارای مه شدید هستند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده‌است.

روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های استان مرکزی تردد می‌کنند./رکنا

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید