وزیر کشور ایتالیا اعلام کرد طرح مبارزه با استعمال علنی مواد مخدر در ایتالیا آغاز شده و سال آینده میلادی ۵۵۰ مامور پلیس به تیم انتظامی پایتخت افزوده می‌شوند.

به گزارش سلام نو، وزارت کشور ایتالیا تصمیم گرفته است تعداد نیروهای ویژه مبارزه با توزیع و استعمال مواد مخدر در پایتخت این کشور را افزایش دهد؛ خبری که حکایت از تشدید بحران مواد مخدر در این کشور اروپایی دارد.

لوچیانا لامورجزه (Luciana Lamorgese) وزیر کشور ایتالیا خبر داد که ۲۵۰ نیروی پلیس ویژه مبارزه با توزیع و استعمال مواد مخدر در ۲۰ نقطه پایتخت می شوند.

وی پس از نشست کمیته انتظامی و امنیتی پایتخت ایتالیا گفت: ما نقاط توزیع و استعمال مواد مخدر را در رم شناسایی کرده ایم.

به گفته وی طرح مبارزه با استعمال علنی مواد مخدر از بخش شرقی رم آغاز شده و قرار است تا در سال آینده میلادی ۵۵۰ مامور پلیس به تیم انتظامی پایتخت افزوده شوند.

به گزارش آنسا، پلیس رم به تازگی ۲۰ نفر را در عملیات مبارزه با مواد مخدر دستگیر کرده است. به گفته پلیس بازداشت شدگان متهم به عضویت در باند توزیع کوکائین در این شهر بودند.

سال گذشته تعدادی از کشورهای اروپایی در عملیاتی مشترک ده ها تن را در هلند، ایتالیا، بلژیک، آلمان و لوکزامبورگ به اتهام مشارکت در قاچاق کوکائین از نیمکره غربی و توزیع آن در اروپا دستگیر کردند.

بخشی از پدیده قاچاق مواد مخدر به اروپا توسط صهیونیست ها انجام می شود. ماه گذشته رسانه های خارجی اعلام کردند گسترش پدیده قاچاق برخی انواع مخدر توسط صیهونیست ها به سمت اروپا موجب شده است ده‌ها صهیونیست در کشورهای اروپایی راهی زندان شوند.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید