تیم امید قرار بود در ترکیه بازی دوستانه‌ای با تیم امید اکراین انجام دهد که به جهت انجام دو بازی دوستانه ایران با اندونزی، این بازی لغو شد.

به گزارش سلام نو، برنامه ریزی شده بود تیم امید در مسیر سفر به اندونزی در ترکیه دیدار دوستانه ای با تیم امید اوکراین برگزار کند که این دیدار دوستانه برگزار نخواهد شد.

امیدها بعد از شکست استرالیا در بازی دوستانه در دوحه با پیشنهاد برگزاری دوستانه با اوکراین در ترکیه مواجه شده بودند و برنامه از این قرار بود ایران پیش از سفر به اندونزی در ترکیه با اوکراین مسابقه دهد که قبول نکردن اندونزی مبنی بر برگزاری تنها یک دیدار با تیم ایران این دیدار را لغو کرد. حالا بر اساس برنامه طراحی شده ایران در تاریخ های 22 و 25 آبان به مصاف تیم اندونزی می رود. اندونزی اگر قبول می کرد تنها یک دیدار با ایران انجام دهد امیدها یک بازی هم با تیم امید اوکراین در ترکیه انجام می دادند. زمان کوتاه امکان برگزاری سه دیدار تدارکاتی را به تیم امید نمی دهد.

گفتنی است فدراسیون فوتبال اندونزی که چندی پیش میزبان تیم ملی جوانان ایران بود برای دعوت از امیدها هم همه هزینه ها را متحمل شده است. این فدراسیون به تازگی میزبانی جام جهانی زیر 20 سال در سال 2021 را از فیفا گرفته است و به دنبال این است توانمندی خود را در برگزاری این بازی ها از هم اکنون با تدارک بازی های دوستانه نشان دهد.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید