خشایار راد هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است که  با مجموعه تلویزیونی جدی نگیرید کار خود را در تلویزیون آغاز کرد، او کارمند بانک صادرات است که وارد عرصه تئاتر و سپس بازیگری سینما و تلویزیون رسید، وی به صورت حرفه ای در سال 1378 همزمان با کار تئاتری و بانک با سریال قطار ابدی جلوی دوربین رفت و سال 1382 با فیلم خوابگاه دختران وارد عرصه سینما شد.<br/> 

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: خشایار راد بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، در خصوص فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول ضبط سریال «جاده خاکی» به کارگردانی «علی محمدیان» و تهیه کنندگی «فرید شنبدی» هستیم و همچنین در سریال «در کنار هم 2» به کارگردانی «داریوش جهانگیری» و به تهیه کنندگی «آرزو ابوحمزه» به ایفای نقش پرداخته ام، که بعد از ماه صفر از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.

وی در خصوص سریال «در کنار هم2 » اظهار کرد: سریال چهل قسمتی«در کنارهم2 » به کارگردانی «داریوش جهانگیری» و به تهیه کنندگی «آرزو ابوحمزه» است که بعد از ماه صفر از شبکه 2 سیما به روی آنتن خواهد رفت و بنده در این سریال در کنار عزیزانی همچون افسانه ناصری، رامین ناصر نصیر، آرش نوذری، سوزان عزیزی روشنک عجمیان، فرزاد حاتمیان و… به ایفای نقش پرداخته ام.

وی در همین راستا ادامه داد: «در کنار هم ۲» با محوریت موضوعاتی همچون شیوه های فرزند پروری، بررسی خانواده های مستبد و سهل انگار، تشریح ویژگی های خانواده مستعد اعتیاد و… در ۴۰ قسمت ٢٥ دقیقه ای روایت می شود و فصل دوم آن، داستان خانواده رستم سالاری و دو فرزندش را دربرمی گیرد که بنا به دلایلی در یک خانه ساکن می شوند و ماجراهایی میان آن ها شکل می گیرد و بنده نقش پدر بزرگ خانواده را ایفا میکنم و مشکلات و معضلات خانواده را به آنها تذکر میدهم.

وی در خصوص سریال «جاده خاکی» اظهار کرد: سریال «جاده خاکی» به کارگردانی «علی محمدیان» و تهیه کنندگی «فرید شنبدی» به سفارش مراکز استانها و برای پخش از شبکه استانی فارس در مرحله تولید است و در شیراز تصویربرداری می شود.

وی در همین راستا افزود: در این کار در کنار عزیزانی همچون مجید مشیری، لیلا بوشهری، یوسف صیادی، امیر غفارمنش، سید جواد زیتونی، فرحناز منافی ظاهر و ... به ایفای نقش پرداخته ام.

وی در خصوص مهمترین اولویت خود در سینما اظهار کرد : مهمترین اولویت بنده فیلمنامه و در وهله های بعدی عوامل و همکاران حاضر در پروژه است، اما لازم به توضیح است که گاهی اوقات به دلیل کمبود پیشنهادها اکثر همکاران بنده اولویت های خود را نادیده می گیرند و ترجیح  می دهند،  مشغول به کار باشند.

خشایار راد در خصوص شاخص ترین نقشی که ایفا کرده است افزود: بنده در خانه به دوش به مخاطبین معرفی شدم، هرچند خیلی قبل از آن نیز فعالیت می کردم ، اما شخصیت بیات در سریال خانه به دوش موجب معرفی بنده به مخاطبین شد.

وی در ادامه خصوص علت کم کاری این روزهای خود اظهار داشت: کم کار شدم چون دستمزدها کم شده است؛ به این شکل که وقتی پیشنهاد کم است، مشخص است که پول کم است و به دنبال بازیگرانی می روند که کمی منطقی تر و ارزان تر دستمزد بخواهند، بنده نمی گویم که بازیگر گرانی هستم ولی در یک یا دو دفتری که رفتم و مبلغم را گفتم به من گفته شد که تماس می گیریم اما دیگر تلفنی نشد، این یعنی حتما من برایشان بازیگری مقرون به صرفه نبودم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت سینما و تلویزیون اظهار کرد: هم سینما و هم تلویزیون مانند دیگر بخش‌های جامعه دچار گرفتاری مالی و فشار اقتصادی هستند و این مشکلات اقتصادی جامعه رو سینما و تلویزیون هم تاثیر خود را می گذارد.

وی در پایان در خصوص رکود صنعت شبکه نمایش خانگی خاطر نشان کرد: شبکه نمایش خانگی ثبات ندارد و غیر از این سریال های شبکه نمایش خانگی ، تله فیلم های شبکه نمایش خانگی نه دیده می شوند و نه فروش آن چنانی دارند و صرفاً هزینه ای دور ریخته می شود و همین موجب شکست این صنعت شده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید