۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 3130217

تخفیف حذف و رسما 207 صند وقدار را گران کرد.

به گزارش سلام نو ، با توجه به اینکه دعوتنامه تسویه حساب خریداران پژو 207 صندوقدار با موعد تحویل تیرماه صادر شده است، شاهد این ماجرا هستیم که میزان تخفیف 207 صندوقدار نسبت به ماه قبل کاهش یافته است.

ایران خودرو  تخفیف 207 صندوقدار را برای متقاضیان  این خودرو با موعد تحویل خردادماه 15 میلیون تومان در نظر گرفته بود. برای دارندگان حواله تیرماه این خودرو میزان تخفیف تغییر یافته که به احتمال فراوان برای خریداران با موعد تحویل ماه‌ های بعد این میزان به صفر خواهد رسید.

پژو 207 صندوقدار باید به رقابت با خودروهایی نظیر دنا پلاس، تندر پلاس، بسترن B30 ، ام جی 360 معمولی و نیز برلیانس H330 بپردازد و از آنجا که بسیاری از خانواده‌ های ایرانی به دنبال یک خودرو با فضای کافی برای سرنشینان هستند، 207 صندوق دار رقابت سختی با خودروهای یاد شده خواهد داشت.

پژو 207i صندوقدار اتوماتیک از بسیاری جهات با 206 صندوق دار یکسان است و تنها می تواند از نظر ظاهری اندکی نسبت به محصول قدیمی ایران خودرو متفاوت جلوه کند.

‏207i صندوقدار اتوماتیک با موتور کم مصرف TU5 با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر و همراه با گیربکس اتوماتیک (AL4) به بازار عرضه خواهد شد.

از امکانات و آپشن های رفاهی پژو 207i صندوقدار اتوماتیک باید به فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا (USB, DVD و بلوتوث)، سیستم رهیاب ماهواره ای، غربیلک فرمان دارای کلید های کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های جدید جلو، چراغ های روشنایی در روز، آینه های جانبی تاشونده و اسپویلر عقب اشاره کرد.

افزایش قیمت غیر رسمی پژو 207 صندوق دار در شرایطی اتفاق می افتد که در بازار این خودرو با رقیبانی نظیر جک J4، بسترن B30، برلیانس H330 و امثالهم مواجه است و شاید از ارزش خرید چندان بالایی با قیمت های بیش از یکصد میلیون تومان برخودار نباشد. از این رو می توان گفت که احتمال تضعیف استقبال از این خودرو در ماه های آتی وجود دارد.

/دیجیاتو

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید