داور مصری اعلام کرد تمامی اتهامات را رد می کند.

به گزارش سلام نو ، الغندور همان داور بازی جنجالی یک چهارم نهایی جام جهانی 2002 بین اسپانیا و کره جنوبی است که حواشی بسیاری داشت. او یک گل سالم اسپانیا که توسط مورینتس به ثمر رسیده بود را مردود اعلام کرد و بارها با سوت های اشتباهش باعث خشم بازیکنان اسپانیا شد.

در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد و کره توانست با کسب پیروزی راهی نیمه نهایی شود ولی اسپانیایی ها هرگز الغندور را نبخشیدند به طوریکه این داور مصری تا مدت ها شجاعت لازم برای آمدن به اسپانیا را نداشت.

او که پس از مدت ها به اسپانیا آمده بود، شب گذشته میهمان برنامه "واموس" از شبکه مووی استار بود و در مورد آن بازی توضیحاتی ارائه داد:« من داور بزرگی بودم. الان در کمیته داوران فیفا تدریس می کنم و رئیس کمیته داوران فوتبال مصر نیز بوده ام.

می دانم که اسپانیایی ها از من متنفر هستند ولی باید بگویم که آن بازی یکی از بهترین داوری های عمرم بود. من بازی اسپانیا و پاراگوئه در دور گروهی را نیز سوت زده بودم و حتی پنالتی روی رائول را اعلام کردم. پس چه دشمنی ای می توانم با اسپانیا داشته باشم؟ من تا مدت ها می ترسیدم که به اسپانیا بیایم ولی از 5 سال پیش احساس کردم که دیگر مشکلی برای ورود به اسپانیا نخواهم داشت.»

در این برنامه مصاحبه با مندیتا و مورینتس نیز پخش شد که هر دو قضاوت الغندور را بزرگترین سرقت تاریخ فوتبال عنوان کردند و حتی مندیتا ادعا کرد که این داور مصری از کره ای پول گرفته بود.

الغندور در دفاع از خود گفت:« اصلا قرار نبود من داور بازی باشم. وقتی بازی ایتالیا و کره در یک هشتم نهایی حاشیه ساز شد، فیفا من را به عنوان داور بازی اسپانیا و کره انتخاب کرد. پیش از آن قرار بود من داور یکی از بازی های نیمه نهایی باشم.

من پول گرفتم؟ این یک ادعای دروغ است. من از کره ای ها رشوه نگرفتم. من مسلمانم و برای ما تشخیص حلال و حرام اهمیت بسیاری دارد.»

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید